Hvad kan jeg/vi få ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.489 visninger
41 svar
29 synes godt om
18. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg er gravid for 2.gang i 7.uge måske længere, fik det avide igår, har en datter på 2 år (med en anden) der ikke bor ved mig (pleje) men får som forsørger 8600 udbetalt. Jeg er på KH/uddannelseshjælp.

Vil jeg få mere nu når jeg er gravid igen ? Og vil min kæreste stige i su nu eller først når barnet er født?

Hvordan er reglerne for det ? Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2014

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Jeg er gravid for 2.gang i 7.uge måske længere, fik det avide igår, har en datter på 2 år (med en anden) der ikke bor ved mig (pleje) men får som forsørger 8600 udbetalt. 

Vil jeg få mere nu når jeg er gravid igen ? Og vil min kæreste stige i su nu eller først når barnet er født?

Hvordan er reglerne for det ? Håber i kan hjælpe

Din kærestes su stiger kun hvis i begge er på su... Kan ikke læse mig frem til hvilken indtægt du har?

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

Din kærestes su stiger kun hvis i begge er på su... Kan ikke læse mig frem til hvilken indtægt du har?

Undskyld jeg er på KH/uddannelseshjælp, har rettet det nu

Anmeld

18. november 2014

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Undskyld jeg er på KH/uddannelseshjælp, har rettet det nu

Så stiger hans su ikk... Har var svaret man kan kun får forsørger tillægget hvis begge forældre er på su...

ved ikke om du stiger i andet på kh, tvivler... Ikke andet end du får flere børnepenge

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

A. Nonymsen skriver:

Så stiger hans su ikk... Har var svaret man kan kun får forsørger tillægget hvis begge forældre er på su...

ved ikke om du stiger i andet på kh, tvivler... Ikke andet end du får flere børnepenge

Jeg får ikke børnepenge nu. Vi troede hans su vil stige når han står som forsørger 

Anmeld

18. november 2014

Nystart

Anonym skriver:

Jeg får ikke børnepenge nu. Vi troede hans su vil stige når han står som forsørger 

Nej kun hvis han er alene som forsørger....

Som forsørger som samboende er det som alm su... 

Anmeld

18. november 2014

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Desværre nej...

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Nej kun hvis han er alene som forsørger....

Som forsørger som samboende er det som alm su... 

Er det det samme hvis vi ikke bor sammen ?

Anmeld

18. november 2014

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Men du vil få 4000 godt og vel i børnepenge hver 3. Måned, det er da værd at tage med

Anmeld

18. november 2014

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Er det det samme hvis vi ikke bor sammen ?

Uden at være sikker stiger han kun i su hvis han har bepælen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.