Nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2014

Bertris

Anonym skriver:

Okay. Det kan vel næsten altid være hårder end det er? Men det jo aldrig til at vide, hvilken baby man får. 

Men mht. samvittigheden og fordeling af tid. Tror du så ikke det vil være sådan uanset om der er 1 måned, 5 år eller 10 år mellem børnene?

Vores nr 1 var et ekstremt let barn, så med en der er mere tryghedssøgende er det noget hårdere, men han har langt fra kolik f.eks.  

- Jo tror altid man vil have lidt dårlig samvittighed omkring prioriteringen, men en på 10 forstår det bedre end en på 2 år  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2014

LLT.

Anonym skriver:

Godmorgen babybrugere

Har brug for at være anonym, da jeg har familie og venner herinde.  

Jeg blev i sommers mor for første gang. Allerede da h*n var en måned var jeg klar på en mere.  Det er manden dog ikke helt enig i. Hvilket jeg respektere til fulde. 

Men syntes det kunne være sjovt at se, hvor gamle jeres første barn var inden pb 2 blev skudt igang kommenter gerne, hvorfor i startede da i gjorde. 

Har børn fra april 2010, maj 2012 og november 2014

Anmeld

11. november 2014

mortilguldklumperne

Vi gik i gang så vores søn minimum ville være 4 år. Der blev 4 år og lige under 3 mdr. imellem vores søn og datter.

Vi valgte at der skulle være en del år imellem vores børn, da min mand er pseudo tvilling, med 13 mdr ned til sin lillebror og det har aldrig været godt, hverken som børn eller voksne. Derfor havde han et meget stærkt ønske om at hans børn skulle have lang tid imellem sig. Optimalt ville han have 5 år imellem, jeg ville gerne have 3 år så vi indgik kompromis på de 4 år  

Vi har ikke fortrudt det og vores børn har enormt stor glæde af hinanden og elsker hinanden meget meget højt.

Anmeld

11. november 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er der lige knap 4 år mellem thea og alberte. Det var ik helt efter eget valg, men syntes endelig at det er rigtig fint!

Med thea fik jeg ssf, der udviklede sig til hellp. Efterfølgende har mit blodtryg lagt meget højt. Lægernene frarådede derfor at jeg blev gravid før der var styr på mit blodtryg, og havde fundet en årsag til at det lå så højt. Så da thea var 2år, kom jeg til en scaning af mine nyre, der viste at alt var normalt. Lægen fandt derefter en mislyd på mit hjerte. Så der gik også lige ca 1 år inden jeg ku komme til scaning med hjerte. Efter den scaning, som viste at mit hjerte var helt perfekt, kom jeg på noget nyt blodtrygs medicin, som jeg sku se om jeg ku tåle i 2 mdr'er inden jeg måtte blive gravid. Da medicinen var blevet godkendt, gik vi igang med nr 2 ( alberte ) som kom i andet hug. 

Så der er 3,9 mdr'er mellem thea og alberte og jeg elsker det. Vh stine

Anmeld

10. december 2014

pussekat

hejsa

tro lige på der er når som er går min næse forbi da tillykke med lille pige

Anmeld

10. december 2014

pussekat

Frk-Lotusblomst skriver:

16 måneder og hun bliver storesøster når hun er 25 måneder

tro lige der er går når for bi min næse da tillykke med lille pige i mave 

Anmeld

10. december 2014

Frk-Lotusblomst

pussekat skriver:

tro lige der er går når for bi min næse da tillykke med lille pige i mave 

Mange tak  

har heller ikke offentliggjort det herinde som sådan

Anmeld

11. december 2014

lillespir26

Er gravid med nr 1 pt men har skrevet 2-3 år da jeg helt klart vil nå at nyde tiden med den første før baby nr 2 skal komme på tale ville sys det ville være dejligt at have en lidt mere selvstændigt første barn under graviditet 2 og 2 baby 

Anmeld

11. december 2014

pussekat

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak  

har heller ikke offentliggjort det herinde som sådan

hejsa søde

hihi det tro jeg hele ikke lige jeg have gjor da vil jeg være bliv gravid så skulle det kom som en bomse her ind da 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.