Anonym skriver:
Er ked af at høre at i mistede lillesøster :/
Okay. Så din erfaring er, at ca. 3 år imellem er fint?
Er det så en fødsel efter de er tre eller en graviditet efter de er tre?
Du vil gerne have flere børn?
Hvordan var skridtet fra 1 (2) til 2 (3)? Var der stor forskel på at blive forældre 1. gang i forhold til 2. (3.) gang? I forhold det daglige.
Undskyld hvis jeg spørger for meget :I
Min erfaring er nu også at under 3 år er fint, men jeg sådan helt egoistisk følte jeg gik glip af de gode år - jeg elsker tumlinge alderen fra 1 til 4 og vil bare rånyde den alder og med en baby har man ikke samme tid til at rånyde
Men drengene har det skønt sammen og tror slet ikke de kan forestille sig at det var bedre uden en bror.
Jeg kunne få et helt fodboldhold, men har (heldigvis) en mand der siger stop, men for mig er børn blevet meningen med livet 
Jeg er nok ikke den rette at spørge om forskellen mellem 1 barn og 2, for var der i livet hvor de små forviklinger, de små udfordringer var så utrolig små og jeg var bare tilfreds med lillebror levede. Men nej jeg synes ikke der var de store udfordringer i at gå fra 1 til 2, man har selvsagt lidt mindre tid til sig selv og jo heller ikke den store alene tid med den ene med mindre man bevidst vælger at have det. Lillebror var en nem dreng og det gav en del tid til storesøster.
Jeg synes derimod at gå fra 2 til 3 var en kæmpe mundfuld, havde konstant en hånd for lidt, hørte mig selv sige; vent rigtig mange gange... Men den mindste var også en rigtig putter, der bare helst ville sin mor hele tiden. Han var også super glad og stjal billedet (og gør det stadig nu som 4 årig) og jeg synes især den midterste (som også er utrolig nem på sin egen besynderlige måde) det ikke får det jeg gerne ville give.
Anmeld