Anonym skriver:
Det har det nok ret i. 
Syntes det godt, at du så også acceptere hans valg. Det jo slet ikke alle der gør det :/ Altså acceptere mandens valg.
Hvad så hvis man allerede ved nr. 1 ikke har meget tid til sig selv? 
Det har jeg faktisk også altid spekuleret over. For ved to har du trods alt en hånd til hver eller en forældre til hver. Men hvis der er tre. Så vil der næsten altid være en som lige skal vente. Men det løser man selvfølgelig også hvis man står i det.
Hvis man ikke har meget tid til sig selv med nummer 1, så tror jeg man vil smile bredt når man står med nummer 2 og 3 og 4 og og og og tænke hold op hvor havde jeg meget tid til mig selv med nummer 1.
Jeg er en af dem der følte alt min tid gik til min datter, men da jeg så stod med 3 og endda også med 3 børn måtte jeg grine af mig selv , for hold da op hvor jeg havde meget tid med kun et barn... Med 2 så har man jo det andet når det ene sover, en sover længe om morgenen og en står tidligt op (i dag hed den 4.15 her hjemme), en vil sidde på skødet når den anden leger for sig selv, en vil med på toilettet, en vil med i bad, en vil med ud og købe ind og og og og.... Men det er skønt og giver jo tifold igen
Anmeld