Tøjkrise. Nogen der kan hjælpe:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Pinkrose skriver:

Jeg vil også sige den kjole du har på på billedet :p den er fin evt bare den lidt rå støvler og en læder jakke ud over ku se fedt ud man må godt være lidt blomster pige :p 

ellers vil jeg sige, som jeg næsten altid gør hvis jeg er usikker på hvilke outfit at gå i vila eller hvor du kan lide at købe tøj. 

Spørge dem der arbejder der om hjælp nævne hvad du skal og så bare nyde at de finder en masse spændende du kan prøve og vælge det du føler dig godt tilpas i

Tak for svar

havde slet ikke tænkt på den som en mulighed, da jeg plejer at bruge den på stranden. Hvilke støvler?

lange, korte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Høj er jeg desværre ikke

der snyder billedet nok er kun 157:-|

Tak, det må jeg prøve og kigge efter

Du ser ellers meget lang ud på billedet hehe billeder kan snyde

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Du ser ellers meget lang ud på billedet hehe billeder kan snyde

Man kan drømme

jeg ville ønske jeg var høj

Anmeld

27. oktober 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Man kan drømme

jeg ville ønske jeg var høj

Os jeg

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Andre med gode forslag?

gerne med billeder

Anmeld

27. oktober 2014

Pinkrose

Anonym skriver:

Tak for svar

havde slet ikke tænkt på den som en mulighed, da jeg plejer at bruge den på stranden. Hvilke støvler?

lange, korte?

Jeg ville tage sådan nogle midt i mellem lidt over anklen lidt rå for at give modspil det kjolens sødme :p

Anmeld

27. oktober 2014

Pinkrose

Anonym skriver:

Andre med gode forslag?

gerne med billeder

Ellers hvis du er mest til kjoler i steder for alt det med bukser, så når jeg skal ud med mine venner på coctail bar har jeg ofte sådan noget her på . Og hvis du ikke er så høj så er det noget med kjoler der ikke er helt ned til knæene så dey viser noget længde på dine ben. 

Og i min mening så alle kjoler der er på denne længde kan man kombinere både med stilletter eller mellem længde støvler  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Pinkrose skriver:

Ellers hvis du er mest til kjoler i steder for alt det med bukser, så når jeg skal ud med mine venner på coctail bar har jeg ofte sådan noget her på . Og hvis du ikke er så høj så er det noget med kjoler der ikke er helt ned til knæene så dey viser noget længde på dine ben. 

Og i min mening så alle kjoler der er på denne længde kan man kombinere både med stilletter eller mellem længde støvler  

Tak for svar og billeder.

det ser fint ud

Anmeld

27. oktober 2014

L-Mortil3

Jeg tænker en draperet kjole med en fræk ryg? Lidt ala den på billedet, jeg synes det er så smart, man ser chick ud fortil pg så vender man sig rundt - BUM bombshell 

smarte stiletter og godt med accessories 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

L-Mortil2 skriver:

Jeg tænker en draperet kjole med en fræk ryg? Lidt ala den på billedet, jeg synes det er så smart, man ser chick ud fortil pg så vender man sig rundt - BUM bombshell 

smarte stiletter og godt med accessories 

Den er godt nok også flot, men er ikke sikker på jeg kan bære den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.