Tøjkrise. Nogen der kan hjælpe:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.278 visninger
58 svar
14 synes godt om
27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej piger.

jeg skal i byen for første gang i laaangtid og føler mig helt blank iforhold til hvad for noget tøj jeg skal have på

hvad er smart?

jeg ser for mig at når vi når frem og jeg smider jakken så står jeg bare der og skiller mig helt vildt ud

hvad har I på i byen?

hvad ville passe til sådan en som mig?

håber på en masse gode fif, så jeg bare kan nyde aftene uden at føle mig hel malplaceret

Heree jeg. Eneste billed jeg har af mig i fuld figur

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2014

Morgensol

Jeg tror jeg ville vælge noget i denne stil. og så med nogle fine smykker til. 

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Det ser meget fint ud

men bliver det ikke for "mørket", eller er det bare om at finde det rette tilbehør?

jeg har faktisk bukser og sko der ligner meget

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Morgensol skriver:

Jeg tror jeg ville vælge noget i denne stil. og så med nogle fine smykker til. 

Og tak fordi du tog dig tid til at svare og finde billeder

Anmeld

27. oktober 2014

Morgensol

Anonym skriver:

Det ser meget fint ud

men bliver det ikke for "mørket", eller er det bare om at finde det rette tilbehør?

jeg har faktisk bukser og sko der ligner meget

Man ku sagtens finde en fersken farvet bluse/skjorte eller hvid for den sags skyld.  

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Morgensol skriver:

Man ku sagtens finde en fersken farvet bluse/skjorte eller hvid for den sags skyld.  

Okay

jeg må ud og kigge

Anmeld

27. oktober 2014

Morgensol

Anonym skriver:

Okay

jeg må ud og kigge

Blusen har jeg fundet på veromodas hjemmeside, det behøver jo ik være lige præcis denne, men den var lige i nogle fine farver. de grå bukser vil passe super godt med sådan en støvet farve. Eller neon! 

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Morgensol skriver:

Blusen har jeg fundet på veromodas hjemmeside, det behøver jo ik være lige præcis denne, men den var lige i nogle fine farver. de grå bukser vil passe super godt med sådan en støvet farve. Eller neon! 

Tak

hvor er de fine��

hvor er bukserne fra?

Anmeld

27. oktober 2014

Morgensol

Anonym skriver:

Tak

hvor er de fine��

hvor er bukserne fra?

Samme side. støvlerne fandt jeg på biancos hjemmeside.  

Anmeld

27. oktober 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Hej piger.

jeg skal i byen for første gang i laaangtid og føler mig helt blank iforhold til hvad for noget tøj jeg skal have på

hvad er smart?

jeg ser for mig at når vi når frem og jeg smider jakken så står jeg bare der og skiller mig helt vildt ud

hvad har I på i byen?

hvad ville passe til sådan en som mig?

håber på en masse gode fif, så jeg bare kan nyde aftene uden at føle mig hel malplaceret

Heree jeg. Eneste billed jeg har af mig i fuld figur

Jeg ville vælge et par fede jeans, en løs top af en art eller fin skjorte. Og en cardigan eller lille jakke (skind hvis du har) udenpå Det kommer meget an på din figur (kan være svært at ane under din fine kjole på biledet ) hvilke jeans det bør være. Enten højtaljede, lavtaljede eller lidt baggy.

Det er klassisk, stille og roligt, casual og ikke så "se-mig" agtigt. Sådan kan jeg bedst lide det, hvis jeg ikke har været ude længe. Men kan også være i humøret til en bomulds-kjole der sidder tæt. Har en mørkegrøn lang kjole, super flot, og meget diskret - og så giver jeg det et pift med en lang halskæde med store farverige perler (lavet af min niece). Altså en ensfarvet kjole med en flot farverig halskæde (eller øreringe).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.