Tøjkrise. Nogen der kan hjælpe:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Fede bukser men ville helt klart vælge og tage en anden top på noget mere lyst, og måske nogle andre sko, det ville være meget mørkt og kedeligt efter min smag.

Jeg vil heller ikke have mørkt med mørkt på. Jeg kunne godt tænke mig noget med lidt "spræl" uden at jeg kommer til at ligne et fastelavnsris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Jeg vil heller ikke have mørkt med mørkt på. Jeg kunne godt tænke mig noget med lidt "spræl" uden at jeg kommer til at ligne et fastelavnsris

Altså de mørke bukser med en fed farverig top og nogle lækre sko i en farve der passer til toppen ville være flot 

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Altså de mørke bukser med en fed farverig top og nogle lækre sko i en farve der passer til toppen ville være flot 

Nogen forslag?

Anmeld

27. oktober 2014

DortheL

Anonym skriver:

Højtaljede bukser?

hmm det er har jeg svært ved at se for mig men måske det skal prøves

Dem fra pieces med lynlås bagpå. Og så tag trøjen/toppen ned i bukserne. 

Anmeld

27. oktober 2014

Mamalou

Hvad med den fine kjole du har på på billedet? Med sorte strømpebukser og de sorte støvletter du nævner du har? 

Anmeld

27. oktober 2014

tarkoflen

Jeg har lige købt denne kjole

http://only.dk/only/short-dresses/reagan-l-s-short-dress-box-wvn/15091543,da_DK,pd.html?dwvar_15091543_colorPattern=15091543_Black_427158

Og denne skindjakke 

http://selected.dk/femme/Tailoring/sflillie-leather-campaign-blazer/16042656,da_DK,pd.html?dwvar_16042656_colorPattern=16042656_Black

Det ser super fedt ud med både støvler og stiletter

Jeg er også lidt rusten på hvad der var godt til mig, og så så jeg at man kunne få en times styling i en Bestseller i Aarhus, ganske gratis og uden at man bandt sig til at skulle købe noget. Jeg kunne selvfølgelig ikke lade være, for jeg synes hun havde fundet nogle super lækre ting! Og jeg er bare så glad for det jeg købte! Måske det også er en mulighed der hvor du bor?

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Hvad med den fine kjole du har på på billedet? Med sorte strømpebukser og de sorte støvletter du nævner du har? 

Syntes du?

hmmm.. Det er min strand kjole

Anmeld

27. oktober 2014

Pinkrose

Jeg vil også sige den kjole du har på på billedet :p den er fin evt bare den lidt rå støvler og en læder jakke ud over ku se fedt ud man må godt være lidt blomster pige :p 

ellers vil jeg sige, som jeg næsten altid gør hvis jeg er usikker på hvilke outfit at gå i vila eller hvor du kan lide at købe tøj. 

Spørge dem der arbejder der om hjælp nævne hvad du skal og så bare nyde at de finder en masse spændende du kan prøve og vælge det du føler dig godt tilpas i

Anmeld

27. oktober 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Nogen forslag?

Hmm efter hvad jeg kunne se er du en tynd høj kvinde, med smukt lyst hår, så jeg tænker en lang tunika, i nogle lyse men kraftige farver, sådan som gul, pink, og sådan, og så et par sko i en af farverne der er på trøjen, gul ville være flot når du har lyst hår.

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Hmm efter hvad jeg kunne se er du en tynd høj kvinde, med smukt lyst hår, så jeg tænker en lang tunika, i nogle lyse men kraftige farver, sådan som gul, pink, og sådan, og så et par sko i en af farverne der er på trøjen, gul ville være flot når du har lyst hår.

Høj er jeg desværre ikke

der snyder billedet nok er kun 157:-|

Tak, det må jeg prøve og kigge efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.