Tøjkrise. Nogen der kan hjælpe:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2014

Sniks86

Keep it simpel 

Lys jeans, mørk denim, sort eller shiney med en lækker loose top med tynde stropper.  (gerne grøn eller blå, vis man er mere festlig i humøret så en mønstret) Hvid eller grå hvis t-shirt) En fed simpel lidt nedringet t-shirt. En lille jakke/blazer dertil i enten et skarpt snit og sorte spise stiletter. Og en matchende clutch med eller uden lang tynd snor. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Nej det er da super lækkert hvis man lige har nogen tårnhøj stiletten til 

jeg ville vælge en mørk make-up til bytur. Prøv at søge smokey eyes på google eller youtube hvis du vil se en vejledning. 

Håret ville jeg enten sætte op i en høj hestehale eller bare løst med lidt krøl i (som du jo allerede har så hvis det er kedeligt ville jeg glatte det rigtig fint) 

Tak

der vil jeg prøve at kigge efter

normalt krøller mig hår endnu mere, så hvis ikke det er for kedeligt tror jeg at jeg vil lade det være krøllet for at glatte det holder sjældent ret længe

Anmeld

28. oktober 2014

Anonym trådstarter

Sniks86 skriver:

Keep it simpel 

Lys jeans, mørk denim, sort eller shiney med en lækker loose top med tynde stropper.  (gerne grøn eller blå, vis man er mere festlig i humøret så en mønstret) Hvid eller grå hvis t-shirt) En fed simpel lidt nedringet t-shirt. En lille jakke/blazer dertil i enten et skarpt snit og sorte spise stiletter. Og en matchende clutch med eller uden lang tynd snor. 

Tak for alle de gode tips også det med accesories, der er jeg nok heller ikke så meget med mere

Anmeld

28. oktober 2014

Pigent

Jeg har for det meste buksedragt,kjole eller nederdel og top/bluse på synes Vila, Vero Moda, Only og Hm har meget lækkert tøj

Anmeld

28. oktober 2014

Mamalou

Anonym skriver:

Også nu hvor det ikke er så varmt mere?

ville du taget nudestrømpebukser på, sorte, eller en anden farve?

Ja jeg har kjole på hele året, når jeg skal i byen. Føler mig så meget finere Jeg ville vælge sorte

Anmeld

28. oktober 2014

Sniks86

Anonym skriver:

Tak for alle de gode tips også det med accesories, der er jeg nok heller ikke så meget med mere

Undskyld alle stavefejlene, min bæ tlf mener åbenbart noget andet end jeg 

Nej men igen, man kan jo sagtens køre det simpelt og være pæn alligevel. 

Anmeld

30. oktober 2014

Anonym trådstarter

Undskyld alle stavefejlene, min bæ tlf mener åbenbart noget andet end jeg 

Nej men igen, man kan jo sagtens køre det simpelt og være pæn alligevel. 

Helt okay.

hvad siger du til denne her?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.