Tøjkrise. Nogen der kan hjælpe:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2014

Røverdatter

Jeg er vild med Ganni.

Tjek siden her ud

http://www.ganni.com/home/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2014

PernilleogLouis

Jeg har ofte også jeans på når jeg er i byen - også stilletter.

Sådan så jeg ud sidst - ikke verdens bedste billed men så kan du da se Det var så bare et par leggins jeg havde på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2014

DortheL

Jeg tænker et par højtaljede sorte shiny bukser, tårnhøje stiletter, en rigtig fin bluse/top og en blazer :-) 

og så bare giv den gas med hår, make-up og smykker :-) 

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Jeg ville vælge et par fede jeans, en løs top af en art eller fin skjorte. Og en cardigan eller lille jakke (skind hvis du har) udenpå Det kommer meget an på din figur (kan være svært at ane under din fine kjole på biledet ) hvilke jeans det bør være. Enten højtaljede, lavtaljede eller lidt baggy.

Det er klassisk, stille og roligt, casual og ikke så "se-mig" agtigt. Sådan kan jeg bedst lide det, hvis jeg ikke har været ude længe. Men kan også være i humøret til en bomulds-kjole der sidder tæt. Har en mørkegrøn lang kjole, super flot, og meget diskret - og så giver jeg det et pift med en lang halskæde med store farverige perler (lavet af min niece). Altså en ensfarvet kjole med en flot farverig halskæde (eller øreringe).

Super gode ideer, jeg er nok bare ikke så skarp i mode længere til at jeg ville kunne gå ud i en butik og finde det udfra dine forslag

syntes det er så meget forskelligt, der minder om hinanden, men har svært ved at vurderer om det passertil mig. Oftes får jeg hjælp i butikken, men ender altid med at fortryde mine køb

Jeg er vidst det man kalder timeglas

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Jeg er vild med Ganni.

Tjek siden her ud

http://www.ganni.com/home/ 

Tak

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Jeg har ofte også jeans på når jeg er i byen - også stilletter.

Sådan så jeg ud sidst - ikke verdens bedste billed men så kan du da se Det var så bare et par leggins jeg havde på

Tak for svar.

du ser smart ud

det er dog nok lige lidt for vovet/fint til mig

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Jeg tænker et par højtaljede sorte shiny bukser, tårnhøje stiletter, en rigtig fin bluse/top og en blazer :-) 

og så bare giv den gas med hår, make-up og smykker :-) 

Højtaljede bukser?

hmm det er har jeg svært ved at se for mig men måske det skal prøves

Anmeld

27. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Skal du på diskotek, bar eller lidt af det hele? 

Hvis jeg skal ud med tøserne, så giver jeg den max gas med kjole og høje stiletter.. 

Skal jeg ud med kæresten og hans venner, så er det jeans, høje stiletter eller ankelstøvler, en skjorte og store smykker. 

Jeg har også et par gange bare haft en fed t shirt på, stramme jeans og lidt rå smykker og taske.. Igen, det kommer an på om jeg skal på diskotek eller på en bar. 

Og rigtig god tur!

Anmeld

27. oktober 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Hej piger.

jeg skal i byen for første gang i laaangtid og føler mig helt blank iforhold til hvad for noget tøj jeg skal have på

hvad er smart?

jeg ser for mig at når vi når frem og jeg smider jakken så står jeg bare der og skiller mig helt vildt ud

hvad har I på i byen?

hvad ville passe til sådan en som mig?

håber på en masse gode fif, så jeg bare kan nyde aftene uden at føle mig hel malplaceret

Heree jeg. Eneste billed jeg har af mig i fuld figur

Fede bukser men ville helt klart vælge og tage en anden top på noget mere lyst, og måske nogle andre sko, det ville være meget mørkt og kedeligt efter min smag.

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Skal du på diskotek, bar eller lidt af det hele? 

Hvis jeg skal ud med tøserne, så giver jeg den max gas med kjole og høje stiletter.. 

Skal jeg ud med kæresten og hans venner, så er det jeans, høje stiletter eller ankelstøvler, en skjorte og store smykker. 

Jeg har også et par gange bare haft en fed t shirt på, stramme jeans og lidt rå smykker og taske.. Igen, det kommer an på om jeg skal på diskotek eller på en bar. 

Og rigtig god tur!

Det er en tøssetur og vi skal først ud og spise og så tror jeg det bliver cocktailbar med danse gulv.

har du evt nogle billeder jeg kan lade mig inspirere af?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.