Gaveønsker til børn: tøj - go eller no-go?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.582 visninger
50 svar
46 synes godt om
25. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja, der er fødselsdag og jul rundt om hjørnet og vi er tæt på blanke omkring ønsker! (Bliver 3) men han kunne godt bruge nyt nattøj og tøj i næste str generelt. Men er liiiiiidt bange for reaktionen på bløde pakker da han ikke er typen der har en mening om sit tøj overhovedet. Det interesserer ham slet ikke. 

Ville i ønske tøj i gave til en 3årig? Selfølgelig ved siden af diverse legesager.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2014

MyLove E

Mor11 skriver:

Ja, der er fødselsdag og jul rundt om hjørnet og vi er tæt på blanke omkring ønsker! (Bliver 3) men han kunne godt bruge nyt nattøj og tøj i næste str generelt. Men er liiiiiidt bange for reaktionen på bløde pakker da han ikke er typen der har en mening om sit tøj overhovedet. Det interesserer ham slet ikke. 

Ville i ønske tøj i gave til en 3årig? Selfølgelig ved siden af diverse legesager.  

Ja det ville jeg. Elias ønsker sig nattøj og sko i julegave. 

Det med reaktion er jo hvordan i gør. Hvis i lyder glader og begejstret så gør han også 

Anmeld

25. oktober 2014

Mor til F

Mor11 skriver:

Nu er min datter godt nok kun 16  uger,  men vi ønskede da tøj til hende,  da hun blev døbt sidste lørdag  Hun fik selvfølgelig også en masse fine legesager

Så længe der er både legetøj og tøj vil jeg sige go!

Hvis han er glad f.eks spiderman,  kan en af tingene,  jo være med dette motiv?   Så får han tøj, som han samtidig vil synes er lidt spændende. 

Anmeld

25. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
MyLove E skriver:

Ja det ville jeg. Elias ønsker sig nattøj og sko i julegave. 

Det med reaktion er jo hvordan i gør. Hvis i lyder glader og begejstret så gør han også 

Ikke altid sidste år til jul fik han et fedt hummelsæt og gakkede fuldstændig ud 

Anmeld

25. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
BabyFreia skriver:

Nu er min datter godt nok kun 16  uger,  men vi ønskede da tøj til hende,  da hun blev døbt sidste lørdag  Hun fik selvfølgelig også en masse fine legesager

Så længe der er både legetøj og tøj vil jeg sige go!

Hvis han er glad f.eks spiderman,  kan en af tingene,  jo være med dette motiv?   Så får han tøj, som han samtidig vil synes er lidt spændende. 

Hvis han var baby og ligeglad med gaver i det hele taget ville det heller ikke være et issue men han er meget bevidst om gaver nu og som sagt, det interesserer ham slet ikke. Heller ikke selvom der er seje motiver på.  

Anmeld

25. oktober 2014

K&S

Mor11 skriver:

Vi ønsker aldrig tøj til Anton, fordi manden og jeg synes det kedeligt for en dreng på kun 4 år. 

Vi giver derfor heller aldrig tøj til nevøer og niecer af samme grund. 

Anmeld

25. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
K&S skriver:

Vi ønsker aldrig tøj til Anton, fordi manden og jeg synes det kedeligt for en dreng på kun 4 år. 

Vi giver derfor heller aldrig tøj til nevøer og niecer af samme grund. 

Det er også lidt det jeg tænker! Det er bare virkelig svært at finde ønsker nok.. 

Anmeld

25. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom

No go.

Tøj i gave til børn er efter min mening først når de selv begynder at øsnke sig det..

Her i huset får ungerne altid "hårde" pakker. Tøjet er noget vi køber efter behov.

Anmeld

25. oktober 2014

De3Guldklumper

Her er der ofte sko og tøj på ønskesedlen. 

Nuvel en blød pakke bliver ikke kigget på lige så længe som hvis der var legetøj i men synes der er rart mine ungerne er opvokset med og har lært at tingene ikke bare kommer af sig selv efter behov men at man nogen gange også er nødt til at ønske sig det i andre sammenhænge. 

Anmeld

25. oktober 2014

lineog4

Jeg synes ofte de får en legetøjs gave som de har fokus og resten opdager de først senere... Så ja hvorfor ikke tøj, hvorfor ikke noget de skal bruge og ikke blot endnu mere til bunken af legetøj som de glemmer de har.

Vi har ikke en stor familie så der er ikke mange gaver og der ville jeg ikke ønske tøj med mindre de selv ytrede sig om det, men var der flere gaver under træet så ja ind med noget praktisk og ud med plastikken  Kommer lige til at tænke at Linus faktisk fik en hjemmegjort uld sweater sidste år og han elskede den, og han fik i fødselsdags gave t-shirt med noget sejt på, men han går så også i sine t-shirts.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.