Møde i Nykøbing Mors, lørdag den 19. september kl. 12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2009

frk Jensen

Sweet1978 skriver:

Mad er mad, bare vi får noget, det er jo samværet der tæller

Hørt Hørt!!!! Vi kan altid nøjes med en klapsammen hvis det går helt galt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

LotteGabriella

skide godt tøser Så ringer jeg lige derned i stedet for

Anmeld

8. september 2009

LotteGabriella

altså fuck hvor jeg hader at bor her lige nu...de vil så ikke ta' imod reservationer til før kl. 17!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så nu er det sidste mulighed og det er her http://www.phr.dk/#SlideFrame_1.....jeg har reserveret bord, men de har kun 1 højstol...jeg kan ta' Daniellas med, så mangler vi 3!!

De har en del fisk og noget kyllingesandwich og stegt flæsk med persillesovs og noget andet til frokost....hvis ikke det lige er noget, så kan jeg altid afbestille bordet igen

Anmeld

8. september 2009

Sweet1978

LotteGabriella skriver:

altså fuck hvor jeg hader at bor her lige nu...de vil så ikke ta' imod reservationer til før kl. 17!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så nu er det sidste mulighed og det er her http://www.phr.dk/#SlideFrame_1.....jeg har reserveret bord, men de har kun 1 højstol...jeg kan ta' Daniellas med, så mangler vi 3!!

De har en del fisk og noget kyllingesandwich og stegt flæsk med persillesovs og noget andet til frokost....hvis ikke det lige er noget, så kan jeg altid afbestille bordet igen

Har du beregnet en højstol til os? Vi skal ikke ha min Danielle kan godt sidde på en alm stol. Jeg har bare en autopude med rundt så hun kommer højere op....

Anmeld

8. september 2009

LotteGabriella

Sweet1978 skriver:

Har du beregnet en højstol til os? Vi skal ikke ha min Danielle kan godt sidde på en alm stol. Jeg har bare en autopude med rundt så hun kommer højere op....

ja det har jeg, til den mindste af dine

Anmeld

8. september 2009

Sweet1978

ja det har jeg, til den mindste af dine

Så mangler i kun to jeg kan desværre ikke tilbyde at tage en med når jeg skal have klapvogn og 2 børn er der fyldt op.

Anmeld

8. september 2009

LotteGabriella

LotteGabriella skriver:

Der er kommet endnu en mere med, så nu ser det sådan ud:

Sweet1978 + 2 piger (9 år og 2 år)
Mor_Sabina + 1 dreng (4 mdr.)
Gitte&Christopher + 2 drenge (2 år og 1 md.)
BetinaMørk + 1 dreng (11 mdr)
LotteGabriella + 1 pige (1 år)
Mathilde + 1 pige (2 mdr.)
Milla-Victorias mor + 1 pige (8 mdr.)

Da jeg ikke  har hørt fra Heidi, går jeg jo ud fra at hun IKKE skal med

Jeg har beregnet højstole til dem over 6 måneder, dog ikke til pigen på 9 år, så ville hun nok sidde fast Så det bliver til 5 højstole, så vidt jeg kan se

Det er sgu træls at vi ikke engang har en mobil højstol, som kunne lånes videre - har kun den almindelige, men den må jeg jo slæbe med, når nu de kun har 1 højstol

Anmeld

8. september 2009

LotteGabriella

Sweet1978 skriver:

Så mangler i kun to jeg kan desværre ikke tilbyde at tage en med når jeg skal have klapvogn og 2 børn er der fyldt op.

aaah ok, så er jeg med

Sorry det er 4 højstole i alt så og ja, så mangler der kun 2 da jeg slæber Daniellas med!

Anmeld

8. september 2009

frk Jensen

LotteGabriella skriver:

aaah ok, så er jeg med

Sorry det er 4 højstole i alt så og ja, så mangler der kun 2 da jeg slæber Daniellas med!

Jeg kan sagtens tage min handysitt med, men kommer meget an på om den kan sættes på deres stole...

Anmeld

8. september 2009

LotteGabriella

BetinaMørk skriver:

Jeg kan sagtens tage min handysitt med, men kommer meget an på om den kan sættes på deres stole...

hmm ja det ved jeg jo ikke om den kan du må prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.