Møde i Nykøbing Mors, lørdag den 19. september kl. 12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2009

Sweet1978

LotteGabriella skriver:

Jeg er ved at være oven på igen, men nu er Daniella snot forkølet Hun er dog ikke pjævset eller noget, bare en rigtig snotunge

Så I kommer bare

Vi ses I MORGEN

Have a nice day ladies

God bedring til hende vi ses - jeg kommer også med en "frisk" snotunge....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

LotteGabriella

Sweet1978 skriver:

God bedring til hende vi ses - jeg kommer også med en "frisk" snotunge....

*LOL* ja men heldigt at de ikke bliver total skvattet Det kan hun selvfølgelig godt nå at blive, meeeeeen det tvivler jeg på

Anmeld

18. september 2009

Mathilde

LotteGabriella skriver:

*LOL* ja men heldigt at de ikke bliver total skvattet Det kan hun selvfølgelig godt nå at blive, meeeeeen det tvivler jeg på

Hej

Jeg vil lige høre om det bliver til noget og om alle er ved at være raske 
Celina har døjet med forkølelse og er ved at være ovenpå igen, så jeg vil nødig udsætte hende for smitte. Forkølet baby på 2 mdr er bare ikke sjov

Kram Mathilde

Anmeld

18. september 2009

Sweet1978

Mathilde skriver:

Hej

Celina har døjet med forkølelse og er ved at være ovenpå igen, så jeg vil nødig udsætte hende for smitte. Forkølet baby på 2 mdr er bare ikke sjov

Kram Mathilde

Jo det er da planen at gennemføre... Min datter smitter ikke, hun hverken hoster, nyser eller på anden måde smide bakterier ud i luften. Hendes næse løber bare en anelse, fordi hun sover uden dyne(eget valg) og også piller nattøjet af hvis vi giver hende det på. Men nu har vi sat varme på i hendes værelse.

Anmeld

18. september 2009

LotteGabriella

Mathilde skriver:

Hej

Kram Mathilde

Det bliver til noget men Daniella og en af de andre børn er snottet

Anmeld

18. september 2009

frk Jensen

LotteGabriella skriver:

Det bliver til noget men Daniella og en af de andre børn er snottet

Yes jeg medbringer også et stk snot unge med 111 under næsen..

Ihhhhhhhhh vi glæder os også rigtig meget... Det blir super hyggeligt..

Anmeld

18. september 2009

LotteGabriella

BetinaMørk skriver:

Yes jeg medbringer også et stk snot unge med 111 under næsen..

Ihhhhhhhhh vi glæder os også rigtig meget... Det blir super hyggeligt..

hihi......glæder os også helt vildt

aaaad tror lige på jeg trænger til et bad nu...har bare løbet rundt og gjort rent, så der ser bare nogenlunde ud til i morgen

ses

Anmeld

18. september 2009

Sweet1978

Må lige advare - griner - normalt er jeg toptunet i et køkken og får ros for min mad mm. Så var kvik til at love kage....

Men men men slf. idag, mens kagen var i oven skulle jeg lige tænde disney show for tøserne og hvad så intet signal og jeg tænkte først at små pillefingere nok havde lavet en fejl og bøvlede i al fald med det en halv time inden vi fastslog det som fejl fra TDC som jeg så også kan se det nok er for der er en tråd herinde om andre har prob. med TDC idag. Nå nå men kagen skulle faktisk have en time så no problemmo tænkte jeg men da jeg kiggede til den endda 10 min. før tid var den altså lidt branket.

Sorry skulle have holdt øje, har ikke ingredienser til at starte forfra ellers havde jeg gjort det.... Men håber det kan spises den dufter af kage ikke "kul" så håber smagen er intakt og ikke for svitset....

SORRY SORRY

Anmeld

19. september 2009

LotteGabriella

Sweet1978 skriver:

Må lige advare - griner - normalt er jeg toptunet i et køkken og får ros for min mad mm. Så var kvik til at love kage....

Men men men slf. idag, mens kagen var i oven skulle jeg lige tænde disney show for tøserne og hvad så intet signal og jeg tænkte først at små pillefingere nok havde lavet en fejl og bøvlede i al fald med det en halv time inden vi fastslog det som fejl fra TDC som jeg så også kan se det nok er for der er en tråd herinde om andre har prob. med TDC idag. Nå nå men kagen skulle faktisk have en time så no problemmo tænkte jeg men da jeg kiggede til den endda 10 min. før tid var den altså lidt branket.

Sorry skulle have holdt øje, har ikke ingredienser til at starte forfra ellers havde jeg gjort det.... Men håber det kan spises den dufter af kage ikke "kul" så håber smagen er intakt og ikke for svitset....

SORRY SORRY

hihihi det går sgu nok alligevel....jeg er sikker på at den nok skal blive spist, med mindre at den smager af brændt gummi

Anmeld

19. september 2009

LotteGabriella

tusinde tak for en dejlig og hyggelig dag, tøser

Håber at I alle sammen kom godt hjem

Kram fra Lotte & Daniella

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.