Møde i Nykøbing Mors, lørdag den 19. september kl. 12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2009

mor_sabina

LotteGabriella skriver:

tusinde tak for en dejlig og hyggelig dag, tøser

Håber at I alle sammen kom godt hjem

Kram fra Lotte & Daniella

Selv tak. >Vi hyggede os ihvertfald begge to. Så tak for "kaffe"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

LotteGabriella

mor_sabina skriver:

Selv tak. >Vi hyggede os ihvertfald begge to. Så tak for "kaffe"

hehe selv tak, gør det gerne igen

Anmeld

19. september 2009

Mathilde

LotteGabriella skriver:

tusinde tak for en dejlig og hyggelig dag, tøser

Håber at I alle sammen kom godt hjem

Kram fra Lotte & Daniella

Selv tak ja det var super hyggeligt! Vi kom godt hjem og vi nåede lige at parkere barnevognen og så skulle der spises! Rart at vi slap for at skulle amme på en kantsten på vej hjem

Kram fra os

Anmeld

19. september 2009

frk Jensen

LotteGabriella skriver:

hehe selv tak, gør det gerne igen

Det var bare giga hyggeligt.. Tror alle havde nogle meget trætte unger, marcus er hvert fald gået helt kold

Det var godt at Celina holdte hele vejen hjem, det der kantstens amning er bare NO GO!! Smiler...

Knus Betina (møøøøj træt) og Marcus...

Anmeld

19. september 2009

Sweet1978

Også tak herfra godt alle kom godt hjem inkl. os, Super med Celina - smil, Træt ja det tror jeg på. Danielle sov før vi var ude af Louisevej, ca. ½ min. efter motoren brummede og rystede hende behageligt i søvn. Men men men det var jo ikke jævn kørsel som når vi f.eks. kører 1½ time på motorvej fra mine forældre... Så vi nåede kun til Skive hvor vi holdt for rødt HVER gang. Så tredje gang jeg bremsede vågnede hun så hun fik kun ca. 15 min. var meget "død" men vågen 30 min. med lidt øv jeg vil gerne sove men kan ikke finde ro brok. Og så fik hun "hvilet" nok til at live lidt op igen og kom så i seng efter aftensmad kl. 19.30....

Lotte super at du ikke er skræmt og har mod på det en anden gang, jeg er næsten altid frisk....

Og som sagt I er også alle velkomne her, både personligt på 2 mands hånd og når jeg lige en gang i det nye år starter en tråd om møde her.... smil.

Hygge og grine stadig af kaffen og min egen kage..... som dog er puttet i fryseren til aftener herhjemme.

Anmeld

20. september 2009

Sweet1978

Obs har lige smidt en NY tråd med billeder.... Udvalg, der er mange flere og dem der har mig på FB kan se næsten alle, enkelte fusere ikke offentligt gjort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.