Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LotteGabriella skriver:hihi Jeg skal prøve alt hvad jeg kan
og TAAAAAAAAAAAAAAK
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LotteGabriella skriver:Hej alle sammenJeg er desværre blevet total snottet og synes derfor at I skal ha' det at vide i tilfælde af at I ikke vil komme alligevel Det er helt ok, hvis I springer over, men håber selvfølgelig at snotten når at forsvinde inden lørdag og I alle sammen kommer som planlagtKrammer fra snotteLotte
Sweet1978 skriver:Så længe du gennemfører kommer jeg - smil.Men bliver du syg syg skal du selvfølgelig ikke lægge hus til alle os - god bedring og lad os vide hvad der sker....
jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 3 dage tilbagesee you ladies......soon.......very soon
LotteGabriella skriver: jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 3 dage tilbagesee you ladies......soon.......very soon
Milla-Victoria's mor skriver:Hej Piger. Jeg er virkeligt virkeligt ked af det. Men jeg bliver nødt til at aflyse lørdag fra vores side Min datters (halv) søster og moderen dertil har lige skrevet i går at de kommer på besøg i weekenden!! Jeg håber ikke det skaber sure miner fra nogens side, men vi har ikke set dem siden Oktober!! Og eftersom min egen familie ikke viser særligt meget interesse for os, er det vigtigt for mig at Milla-Victoria stadig kan have et stærkt bånd til hende her..... Havde ellers virkeligt glædet mig til at se jer alle. Men håber at vi kan komme med næste gang!! Knus Pernille
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128