Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor_sabina skriver:Uanset skal den nok ende med at at blive bedre, eg er lidt en bjørn i et køkken men jeg vil bare så gerne Men vi bliver jo heller ikke så mange så mon ikke vi kan få stillet kage sulten med en bradepande hvis min kag nu er helt uspiselig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rosa skriver:Må desværre melde at hele arrangementet er flyttet til Århus (af den simple grund at Rosa ellers er forhindret i at deltage, hvilket er utænkeligt når der er kage OG babyer...) Vi ses i 8000, piger
Sweet1978 skriver:Ej søde det skal nok gå, kager skal være MEGET dårlige før folk ikke spiser dem....
Milla-Victoria's mor skriver:Hej pigerHar først lige set det her indlæg nu, og kan se at det er forsent at melde sig til. Men næste gang, må i lige sige til, for så vil vi da også med Håber i får en god dag Knus Pernille
mor_sabina skriver:Mon ikke du kan klemme dig ind?
Milla-Victoria's mor skriver:Ej det ville være fantastisk Det vil vi i hvertfald meget gerne Så vil jeg gerne melde mig og min datter til Pernille og Milla-Victoria på 1½ årHar i bestilt plads på resturanten??
Ja det har LotteGabrielle som jo endeligt afgør det godt nok, men tror da ikke restauranten har noget imod at tjene på en mere. Men må lige understrege det er bare min holdning at en fra eller til vel ikke betyder noget. Det er ikke mit arrangement LotteGabrielle har det sidste ord
LotteGabriella skriver:Kære alle,Har lige oprettet en ny tråd, så det er lidt mere overskueligt, for de nye mennesker der evt. gerne vil medAdressen er som I ved:Louisevej 77900 Nykøbing M.Vi bliver indtil videre:Sweet1978 + 2 piger (9 år og 2 år)Mor_Sabina + 1 dreng (4 mdr.)Gitte&Christopher + 2 drenge (2 år og 1 md.)BetinaMørk + 1 dreng (11 mdr)LotteGabriella + 1 pige (1 år)Måske HeidimedLea, kommer an på arbejdet.Endelig tilmelding senest 1. september.Glæder mig til at se jer alle sammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128