hvad sker der med min krop? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2014

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Jeg sidder og tænker, om det kan være Rosen? Jeg ved ikke meget om sygdommen, andet end at det skulle være meget ubehageligt, og give røde og blå mærker over det hele ... Måske var det værd at få tjekket?

Nej, når jeg Googles symptomer på rosen lyder det slet ikke som det jeg har, desværre  

Mine mærker ligner disse: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2014

M (:

Anonym skriver:

Nej, når jeg Googles symptomer på rosen lyder det slet ikke som det jeg har, desværre  

Mine mærker ligner disse: 

Kan det være sarkoidose? 

Anmeld

2. oktober 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Kan det være sarkoidose? 

Har hverken hævet led, udslæt eller feber, så det er vist ikke så sansynligt  

men tak for bud 

Anmeld

11. oktober 2014

Anonym trådstarter

Update, hvis nogen har lyst til sådan en ��

jeg var til lægen i mandags, der så meget chokeret ud da han så min krop (specielt mine ben, der på nuværende tidspunkt rummer mindst 100 blå mærker) 

og skældte mig så ud for ikke at komme før, jeg måtte pænt forklarer ham hvad hans kollegaer havde sagt, hvilket fik min læge til at se meget vred ud, og så forlod han rummet i små 10 min. 

Jeg fik taget en række prøver og fik konstateret muskel betændelse og kstremt d-vitamin mangel. 

Så alt i alt er det endt godt og jeg skal til kontrol igen på onsdag ��

Anmeld

11. oktober 2014

pussekat

Anonym skriver:

Update, hvis nogen har lyst til sådan en ��

jeg var til lægen i mandags, der så meget chokeret ud da han så min krop (specielt mine ben, der på nuværende tidspunkt rummer mindst 100 blå mærker) 

og skældte mig så ud for ikke at komme før, jeg måtte pænt forklarer ham hvad hans kollegaer havde sagt, hvilket fik min læge til at se meget vred ud, og så forlod han rummet i små 10 min. 

Jeg fik taget en række prøver og fik konstateret muskel betændelse og kstremt d-vitamin mangel. 

Så alt i alt er det endt godt og jeg skal til kontrol igen på onsdag ��

hejsa

dejlig at høre den end godt da 

Anmeld

11. oktober 2014

BSB

Hold da op, total nervepirrende tråd at læse igennem! . Jeg blev SÅ lettet, da jeg kom til din sidste opdatering . Pyha, sikke en forskrækkelse, du må godt nok have været bange. Når man tænker på de symptomer, du havde, er det virkelig dejligt det ikke var værre .

De vagtlæger skulle skamme sig!!!!!!

Anmeld

11. oktober 2014

Anonym trådstarter

BSB skriver:

Hold da op, total nervepirrende tråd at læse igennem! . Jeg blev SÅ lettet, da jeg kom til din sidste opdatering . Pyha, sikke en forskrækkelse, du må godt nok have været bange. Når man tænker på de symptomer, du havde, er det virkelig dejligt det ikke var værre .

De vagtlæger skulle skamme sig!!!!!!

Ja jeg er meget lettet  

forstår heller ikke altid de læger der, men min egen læge var tydeligt vred over hans kollega og vagt lægen så det er "dejligt" 

Anmeld

11. oktober 2014

2721

Dejligt med en Update. Har tænkt på dig.

er glad for at lægen fandt ud af hvad du fejler og at du er kommet i behandling

Anmeld

11. oktober 2014

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Dejligt med en Update. Har tænkt på dig.

er glad for at lægen fandt ud af hvad du fejler og at du er kommet i behandling

Tak 

ja det er super dejligt. 

Det har ellers været lidt af en omgang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.