hvad sker der med min krop? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2014

Mutti84

Hvis du er gravid og smerterne starter i dine skuldrer og spreder sig og du får blødninger under huden, så ville jeg tage det ret alvorligt!

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du er gravid?

Har hørt at sådanne smerte kan opstå ved at moderkagen river sig løs..

Hvis du ikke er gravid tør jeg ikke komme med et bud på det, men håber da virkelig at de har fundet ud af noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2014

Anonym trådstarter

mutti84 skriver:

Hvis du er gravid og smerterne starter i dine skuldrer og spreder sig og du får blødninger under huden, så ville jeg tage det ret alvorligt!

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du er gravid?

Har hørt at sådanne smerte kan opstå ved at moderkagen river sig løs..

Hvis du ikke er gravid tør jeg ikke komme med et bud på det, men håber da virkelig at de har fundet ud af noget!

Jeg er ikke gravid

Anmeld

2. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg er ikke blevet meget klogere, har bare fået taget en række prøver og skal så derop på mandag. 

Har fået smerte stillende og antibiotika 

Anmeld

2. oktober 2014

BinaMor

lyder godt nok lidt vildt. godt du reagerede og øv for en nr 1 vagtlæge.. lav endelig opfølgning og god bedring

Anmeld

2. oktober 2014

Anonym trådstarter

BinaMor skriver:

lyder godt nok lidt vildt. godt du reagerede og øv for en nr 1 vagtlæge.. lav endelig opfølgning og god bedring

Mange tak 

det er meget mærkeligt det her 

Anmeld

2. oktober 2014

Røverdatter

Nu er det virkelig ikke for at gøre dig bekymret. Og jeg ved måske ikke nok omkring det, men er der nogen mulighed for at det er blodforgiftning? Det håber jeg virkelig ikke for dig. Men jeg ville virkelig sørge for at blive ordentligt undersøgt, og hvis jeg følte mig som et nummer i rækken ville jeg kræve second opinion. Synes dine symptomer virker yderst alarmerende... håber du er ok?

Anmeld

2. oktober 2014

Anonym trådstarter

Nu er det virkelig ikke for at gøre dig bekymret. Og jeg ved måske ikke nok omkring det, men er der nogen mulighed for at det er blodforgiftning? Det håber jeg virkelig ikke for dig. Men jeg ville virkelig sørge for at blive ordentligt undersøgt, og hvis jeg følte mig som et nummer i rækken ville jeg kræve second opinion. Synes dine symptomer virker yderst alarmerende... håber du er ok?

Lægen var sikker på det ikke var det, men frygtede det var lever og/eller nyerene den var gal med  

jeg har meget ondt er hunde ræd for hvad der er galt  

Anmeld

2. oktober 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Lægen var sikker på det ikke var det, men frygtede det var lever og/eller nyerene den var gal med  

jeg har meget ondt er hunde ræd for hvad der er galt  

Altid noget at det ikke er blodforgiftning. Men surt at det kan være lever eller nyrer. Håber du får positivt svar på prøverne

Anmeld

2. oktober 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Altid noget at det ikke er blodforgiftning. Men surt at det kan være lever eller nyrer. Håber du får positivt svar på prøverne

Ja  

tusind tak 

Anmeld

2. oktober 2014

Chellie

Jeg sidder og tænker, om det kan være Rosen? Jeg ved ikke meget om sygdommen, andet end at det skulle være meget ubehageligt, og give røde og blå mærker over det hele ... Måske var det værd at få tjekket?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.