Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Sidder og venter på min læge åbner, de pludselige blå mærker har spredt sig til mine arme og mave årh jeg er så bange!
Sidder og venter på min læge åbner, de pludselige blå mærker har spredt sig til mine arme og mave årh jeg er så bange!
Forhåbentlig er din læge hurtig til at reagere og ved måske hvad det kan være... Om ikke andet får dig sendt videre i systemet med det samme.. Jeg krydser fingre for dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg håber virkelig, at din læge, kan give dig et svar på, hvad der sker. God bedring til dig.
Jeg har fået tid på mandag
Ej sorry, men det forstår jeg slet ikke! Jeg ville godt nok mene at det her er akut. Jeg ville tage direkte til skadestuen eller bare insistere på at blive undersøgt af lægen!
Røverdatter skriver: Ej sorry, men det forstår jeg slet ikke! Jeg ville godt nok mene at det her er akut. Jeg ville tage direkte til skadestuen eller bare insistere på at blive undersøgt af lægen!
Det er noget mærkeligt noget det her jeg sidder i kø til lægen igen, jeg kan slet ikke vente så længe! Og nægter de at hjælpe tager jeg på skadestuen
Har en tid kl 10 i dag
Puha det lyder ikke rart. Håber at din læge tager dig alvorligt.
Kæmpe stort kram
Anonym skriver: Har en tid kl 10 i dag
Held og lykke håber de finder ud af hvad det er..
Er du blevet klogere??
God bedring!
Noget nyt?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128