hvad sker der med min krop? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2014

Stimap

Anonym skriver:

Sidder og venter på min læge åbner, de pludselige blå mærker har spredt sig til mine arme og mave årh jeg er så bange! 

Forhåbentlig er din læge hurtig til at reagere og ved måske hvad det kan være... Om ikke andet får dig sendt videre i systemet med det samme.. Jeg krydser fingre for dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Sidder og venter på min læge åbner, de pludselige blå mærker har spredt sig til mine arme og mave årh jeg er så bange! 

Jeg håber virkelig,  at din læge, kan give dig et svar på, hvad der sker.  God bedring til dig.

Anmeld

2. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg har fået tid på mandag  

Anmeld

2. oktober 2014

Røverdatter

Ej sorry, men det forstår jeg slet ikke! Jeg ville godt nok mene at det her er akut. Jeg ville tage direkte til skadestuen eller bare insistere på at blive undersøgt af lægen! 

Anmeld

2. oktober 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Ej sorry, men det forstår jeg slet ikke! Jeg ville godt nok mene at det her er akut. Jeg ville tage direkte til skadestuen eller bare insistere på at blive undersøgt af lægen! 

Det er noget mærkeligt noget det her jeg sidder i kø til lægen igen, jeg kan slet ikke vente så længe! Og nægter de at hjælpe tager jeg på skadestuen 

Anmeld

2. oktober 2014

Anonym trådstarter

Har en tid kl 10 i dag

Anmeld

2. oktober 2014

2721

Anonym skriver:

Puha det lyder ikke rart. Håber at din læge tager dig alvorligt.

Kæmpe stort kram

Anmeld

2. oktober 2014

o1Mutte

Anonym skriver:

Har en tid kl 10 i dag

Held og lykke håber de finder ud af hvad det er.. 

Anmeld

2. oktober 2014

ModerNatur

Er du blevet klogere?? 

God bedring! 

Anmeld

2. oktober 2014

2721

Noget nyt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.