hej alle
dette bliver nok lidt langt, men jeg prøver at korte det ned.
i mandags var jeg i svømmehalen ikke noget vildt, bare hygge og afslapning, jeg havde det fint efterfølgende, tirsdag er jeg oppe og lukke heste på fold, den ene hest er lidt dum, og jeg må bruge en del kræfter på at få den til at gå pænt 
kort efter er jeg meget øm i mine arme, jeg tænker det bare er fordi jeg har brugt musklerne lidt rigligt, jeg jeg bliver færdig i stalden og 1,5 time efter skal jeg hjem, jeg griber min jakke, men har så "ømme" arme at jeg hverken kan løfte dem eller bøje dem bagud for at tage den på, det lykkedes efter et godt stykke tid.
jeg kommer hjem, og kan ikke få jakken af
jeg beholder den så på, skal alligevel mødes med en veninde, vi skal på cafe og her tager smerterne til, jeg kan dårligt spise så ondt gør mine arme, smerten har nu bredt sig til mine skuldre og bryst musklerne 
jeg er nød til at tage hjem, da det næmmere sig det ulidlige, i løbet af tirsdagen spreder smerten sig til mine mave muskler, bækken og hofter.
jeg kan hverken løfte, tage tøj på eller af, og alt gør bare ondt 
i dag sidder vi og spiser og jeg mærker en brændene smerte i skinde bennene, je holder masken og ser først nu på mit ben, hvor et kæmpe mørke blåt mærke har spredt sig der hvor det brændte (på str med en kaffe kop)
hele min krop gør ondt, jeg har blå mærker op af ned af begge ben (pludselig opstået her til aften) min krop gør vanvittig ondt, jeg kan intet fortage mig uden end intens smerte.
seneren under mine fødder, er hævet og gør ondt (du kan se røde hævede "streger" under den ene fod)
hvad pokker er der galt med mig?
jeg ringer selfølgelig til lægen i morgen.