Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
færdig, lægen mente sagtens det kunne vente til i morgen.
hvis jeg får akut hævelser eller meget stikkende smerter skal jeg ringe igen, ellers skulle jeg bare hvile
han fik mig ærlig talt til at føle mig lidt dum
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: færdig, lægen mente sagtens det kunne vente til i morgen. hvis jeg får akut hævelser eller meget stikkende smerter skal jeg ringe igen, ellers skulle jeg bare hvile han fik mig ærlig talt til at føle mig lidt dum
Det forstår jeg simpelthen ikke.
Håber din læge kan finde ud hvad det hele kan skyldes i morgen
2721 skriver: Det forstår jeg simpelthen ikke. Håber din læge kan finde ud hvad det hele kan skyldes i morgen
Nej det var en ret ubehalig oplevelse
Anonym skriver: Nej det var en ret ubehalig oplevelse
Det er bare ikke i orden. Hvis det fortsætter ville jeg ringe til dem igen og forlange at blive kigget på
2721 skriver: Det er bare ikke i orden. Hvis det fortsætter ville jeg ringe til dem igen og forlange at blive kigget på
Ja hvis det tager til ringer jeg.
Håber min læge har tid i morgen
Anonym skriver: Ja hvis det tager til ringer jeg. Håber min læge har tid i morgen
Er ked af at du har haft sådan en dårlig oplevelSe med lægevagten, det har jeg også haft, jeg ringede den gang igen og fik fat i ny læge som gerne ville se os.
XXfor at din læge tager dig alvorligt i morgen
2721 skriver: Er ked af at du har haft sådan en dårlig oplevelSe med lægevagten, det har jeg også haft, jeg ringede den gang igen og fik fat i ny læge som gerne ville se os. XXfor at din læge tager dig alvorligt i morgen
TAk
forstår ikke altid de læger der!
min læge er heldigvis meget sød og fornuftig så der er jeg ikke nervøs
Anonym skriver: TAk forstår ikke altid de læger der! min læge er heldigvis meget sød og fornuftig så der er jeg ikke nervøs
Det gør jeg heller ikke.
der er altid kæmpe forskel på hvad de mener.
Dejligt. Smid endelig en Update
2721 skriver: Det gør jeg heller ikke. der er altid kæmpe forskel på hvad de mener. Dejligt. Smid endelig en Update
Det skal jeg nok
Sidder og venter på min læge åbner, de pludselige blå mærker har spredt sig til mine arme og mave årh jeg er så bange!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128