Dreng eller pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Hej

Hvad tror du?
Er det her en pige eller dreng?

Dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

anonym10101

Ved første øjekast vil jeg sige pige men kigger jeg mnærmere på ansigtet vil jeg sige dreng

Anmeld

12. september 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Hvad er grunden til det?

Det må være ansigtet, øjnene og munden og så håret 

Anmeld

12. september 2014

S.Maria

En pige ud fra pandehåret og hårlængde 

Anmeld

12. september 2014

lineog4

Tænker dreng pga tøjet og ja så ligner han min skønne dreng her hjemme bare i en mørk udgave...

Men kunne sagtens være en pige (og min her hjemme bliver tit tituleret som pige)

Anmeld

12. september 2014

LouiseEm

Anonym skriver:

Hej

Hvad tror du?
Er det her en pige eller dreng?

Hvorfor spørger du? Går ud fra at det er dit eget barn, da du har lagt et billede ind. Og er det ikke fuldstændigt ligegyldigt hvad andre tænker om dit barn? Min søn har også skulderlangt hår og indimellem tror folk han er en pige (oftest ældre mennesker ) og det er da fuldstændigt ligegyldigt.. Barnet på billedet ser super skøn, fræk og sød ud - uanset om det så er en dreng eller pige! :-)

Anmeld

12. september 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hvad er det der gør du tænker pige?

Nok primært håret, hvis det er en dreng, har jeg en saks, I må låne.

Anmeld

12. september 2014

Tranebaer

Min første indskydelse var dreng (nok pga. tøjet), men når jeg kigger nærmere på ansigtstrækkene hælder jeg til pige..

Anmeld

12. september 2014

Anonym trådstarter

LouiseEm skriver:

Hvorfor spørger du? Går ud fra at det er dit eget barn, da du har lagt et billede ind. Og er det ikke fuldstændigt ligegyldigt hvad andre tænker om dit barn? Min søn har også skulderlangt hår og indimellem tror folk han er en pige (oftest ældre mennesker ) og det er da fuldstændigt ligegyldigt.. Barnet på billedet ser super skøn, fræk og sød ud - uanset om det så er en dreng eller pige! :-)

Det kom sig af en kommentar jeg fik igår som gjorde mig nysgerrig.
Og så blev jeg nysgerrig på andres opfattelse og hvad de bygger deres mening på.

Der er en dreng og det er min

Han vil gerne være langhåret og selvom jeg ikke er enig respektere jeg hans valg

Jeg fik at vide at det var
upassende at lade min spinkle dreng have langt hår da det fik ham til at ligne en pige og synd for ham.

Jeg synes jo han ligner en dreng og blev faktisk en anelse ked over hendes udtales og det fik mig til at overveje om det var en generel opfattelse af ham som hun udtrykte
Og det kan jeg jo så konstatere.

Anmeld

12. september 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Nok primært håret, hvis det er en dreng, har jeg en saks, I må låne.

Det er en dreng og nej tak til saksen da det er hans valg at han gerne vil have langt hår
Men tak for svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.