Må min datter komme med ind??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
lineog4 skriver:

Må melde mig i koret af dem der ikke forstår vigtigheden af hun kommer med til en voksenting...

Nej. Hvis han virkelig vil tage den risiko og så bliver afvist vil jeg nok ikke kunne lade være med at holde min mund!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Jj1709

Omsorgsgiver skriver:

Skal til MD skanning imorgen på Sønderborg sygehus. Min kæreste syntes at vores datter skal med. Hun bliver 3 her D. 27. Men til NF stod der i det brev vi fik at ingen børn var tilladt. Gælder det også for MD?? Hun er en stille og rolig pige og vil helt sikkert ikke komme til at forstyrre hende der skanner mig... Nogen der ved noget ? Specielt også til det sygehus??

Efter at have læst tråden tænker jeg lidt, har du intet at sige i forhold til din kæreste? 

Du skriver nemlig at han holder stædigt på at hun skal med, men du er jo tydeligvis uenig med ham i at det er en god ide, og det er her jeg måske synes du burde trumfe igennem og fortælle HVORFOR det er en dårlig ide.. Som mange af de andre er jeg helt uforstående overfor at man tager et lille barn med, som der bliver skrevet, hvad hvis noget er galt? 

Jeg beklager min måske hårde tone, jeg er bare lidt forarget over at man vil tage et lille barn med til sådan noget 

Anmeld

8. september 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Jj1709 skriver:

Efter at have læst tråden tænker jeg lidt, har du intet at sige i forhold til din kæreste? 

Du skriver nemlig at han holder stædigt på at hun skal med, men du er jo tydeligvis uenig med ham i at det er en god ide, og det er her jeg måske synes du burde trumfe igennem og fortælle HVORFOR det er en dårlig ide.. Som mange af de andre er jeg helt uforstående overfor at man tager et lille barn med, som der bliver skrevet, hvad hvis noget er galt? 

Jeg beklager min måske hårde tone, jeg er bare lidt forarget over at man vil tage et lille barn med til sådan noget 

Det er helt ok! 

Altså han er virkelig stædig! Som i virkelig så han giver sig aldrig! Uanset hvad det er og med hvem det er! Har forklaret ham at det ikke altid er så godt at være stædig og han ved det også godt. Men altså.. Hvad skal jeg gøre når han har besluttet sig?? Har prøvet at forklare ham det....

Anmeld

8. september 2014

lineog4

Omsorgsgiver skriver:

Det er helt ok! 

Altså han er virkelig stædig! Som i virkelig så han giver sig aldrig! Uanset hvad det er og med hvem det er! Har forklaret ham at det ikke altid er så godt at være stædig og han ved det også godt. Men altså.. Hvad skal jeg gøre når han har besluttet sig?? Har prøvet at forklare ham det....

Kan godt være jeg så også er stædig - men ville min mand gøre noget der involverede mine børn og som jeg følte var forkert over for børnene, ja så ville jeg ikke trække opgivende på skuldrene, men jeg ville tage konfrontationen. Og lige i det her tilfælde ville jeg så sige, hvis du holder fast på vores datter skal holde fri i morgen, så tager jeg alene til scanning og så kan vi mødes bagefter.

Anmeld

8. september 2014

Loa

Omsorgsgiver skriver:

Det er helt ok! 

Muligvis er han stadig men han bestemmer vel stadig ikke udelukkende...

Så kan du vel lige så vel sige til ham at du tager alene afsted, så kan han blive hjemme med jeres datter.
Det er da total egoistisk (og en smule barnligt) at insisterer på at tage hende med for at mega skuffe hende, bare fordi han skal være børne-stædig.
Ja undskyld mig. Men det lyder altså total barnligt i mine øre.
Især hvis du ringer til stedet og får et klart svar.
Så er han da en røv over for jeres datter.
Ja undskyld igen. Men i kunne vel stadig tage ud og hygge bagefter alligevel....?

Anmeld

8. september 2014

Mumto3

Der er intet problem I tager hende med til skanningen, og så får hun ikke lov til at komme med ind, og far må blive ude med hende. Far holder på sin stædighed, og din/ jeres datter kommer ikke med ind. Synd at far skal gå glip af skanningen, men det er jo hans egen skyld. Det er synd at du ikke har ham ved hans side, men hvis det ikke kan være anderledes....

Anmeld

8. september 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Mumto3 skriver:

Der er intet problem I tager hende med til skanningen, og så får hun ikke lov til at komme med ind, og far må blive ude med hende. Far holder på sin stædighed, og din/ jeres datter kommer ikke med ind. Synd at far skal gå glip af skanningen, men det er jo hans egen skyld. Det er synd at du ikke har ham ved hans side, men hvis det ikke kan være anderledes....

Ja.... Tænk at være så barnlig og være så stædig. Har også sagt til ham at jeg vil blive ked af det hvis han ikke kan være ved min side. Ikke engang det kan få ham til at ombestemme sig. Fjols er han! Kæmpe fjols! 

Anmeld

8. september 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Loa skriver:

Muligvis er han stadig men han bestemmer vel stadig ikke udelukkende...

Så kan du vel lige så vel sige til ham at du tager alene afsted, så kan han blive hjemme med jeres datter.
Det er da total egoistisk (og en smule barnligt) at insisterer på at tage hende med for at mega skuffe hende, bare fordi han skal være børne-stædig.
Ja undskyld mig. Men det lyder altså total barnligt i mine øre.
Især hvis du ringer til stedet og får et klart svar.
Så er han da en røv over for jeres datter.
Ja undskyld igen. Men i kunne vel stadig tage ud og hygge bagefter alligevel....?

Jamen er fuldstændig enig med dig! Håber bare han ombestemmer sig i sidste øjeblik men tror det næppe....

Anmeld

8. september 2014

Jj1709

Omsorgsgiver skriver:

Det er helt ok! 

Altså på det punkt må jeg tilstå at jeg virkelig var blevet stædig os, og så havde han fået af vide at han så bare blev hjemme, og så havde jeg taget en anden med..

Han kan altså risikere at udsætte jeres datter for noget, som man ikk bør udsætte hende for.. Og der synes jeg du må træde i kraft og være den voksne når han tydeligvis ikke formår at være det på det punkt.. ( jeg synes virkelig det er en barnlig holdning fra hans side ) 

Anmeld

8. september 2014

Hugoline.

Nu er de scanninger ikke for sjov. Jeg synes det er dybt uansvarligt at tage sine børn med til de scanninger. 

At din kæreste ikke er til at stikke i? Jamen så må han jo undvære. Han lyder som et stort barn, der vil have sin vilje. Hvad med at sige fra over for ham? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.