Må min datter komme med ind??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2014

LilleLene

Omsorgsgiver skriver:

Skal til MD skanning imorgen på Sønderborg sygehus. Min kæreste syntes at vores datter skal med. Hun bliver 3 her D. 27. Men til NF stod der i det brev vi fik at ingen børn var tilladt. Gælder det også for MD?? Hun er en stille og rolig pige og vil helt sikkert ikke komme til at forstyrre hende der skanner mig... Nogen der ved noget ? Specielt også til det sygehus??

de fraråder det

Hvad nu hvis de finder noget meeega alvorligt, så dit barn skal fjernes så ville det ikke være rart hverken for dig eller din datter at være med til den scanning

Køb hellere en senere, efter md, som hun kan komme med til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

anonym10101

Omsorgsgiver skriver:

Skal til MD skanning imorgen på Sønderborg sygehus. Min kæreste syntes at vores datter skal med. Hun bliver 3 her D. 27. Men til NF stod der i det brev vi fik at ingen børn var tilladt. Gælder det også for MD?? Hun er en stille og rolig pige og vil helt sikkert ikke komme til at forstyrre hende der skanner mig... Nogen der ved noget ? Specielt også til det sygehus??

Ikke på Næstved, må man ikke. 

Anmeld

8. september 2014

Frk_Louise

Nystart skriver:

Heller ikke i viborg

I Viborg må man altså gerne have både børn, svigermødre, bedstemødre osv. med til MD scanning.. Jeg ringede derind og spurgte, da jeg skulle afsted 

Nogle steder anbefaler de bare, at man ikke har børn med, hvis nu man skulle ske at få en træls besked.

Anmeld

8. september 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Frk_Louise skriver:

I Viborg må man altså gerne have både børn, svigermødre, bedstemødre osv. med til MD scanning.. Jeg ringede derind og spurgte, da jeg skulle afsted 

Nogle steder anbefaler de bare, at man ikke har børn med, hvis nu man skulle ske at få en træls besked.

Endelig et sted hvor man gerne må  Håber bare at det også er tilfældet er på Sønderborg. Kan desværre ikke finde noget på hjemmesiden...

Anmeld

8. september 2014

Frk_Louise

Omsorgsgiver skriver:

Øv, øv  Så er chancen nok ikke særlig stor til at vi må tage hende med. 

Kæresten er dog kold og siger at vi bare tager hende med. Har prøvet at forklare ham at han kan risikere at skulle vente uden for døren pga. han skal se til vores datter. Har tilbudt at ringe dertil imorgen tidlig og høre dem af for en sikkerhedsskyld men det syntes han ikke jeg skal. Hmm... Han er hverken til at hugge eller stikke i... Så vi tager hende nok med og må højst sandsynlig skuffe hende og sige at hun ikke må komme med ind alligevel 

Stædige rad 

Jeg blev scannet (både til NF og MD) i Viborg. Og der måtte jeg altså tage dem med, jeg ville... 

De fraråder i den der folder, at man har børn med. Man kan jo risikere at få en træls besked. Men det var 100% op til mig selv. Selvfølgelig skulle jeg ikke slæbe 10 mennesker med, da lokalet ikke er kæmpe stort. Men jeg kunne sagtens tage svigermor med eller et barn, hvis det var det, jeg ville. Ringede derind og spurgte. Og det synes jeg også du skal gøre 

Anmeld

8. september 2014

lineog4

I roskilde må man ikke - man må faktisk kun have en. 

Men jeg ville aldrig selvom man måtte tage et barn med, både fordi jeg ønsker den der scanner er hundrede procent koncentreret (har selv oplevet de har overset hjertefejl), og fordi jeg ville ikke ønske mit barn var der hvis der var dårlige nyheder, dem ville jeg gerne lige synke selv før de skulle gives videre på den rigtige måde til et barn.

Bare en lille skræmme historie fra den virkelige verden. Et par jeg kender havde taget deres datter med til md, under scanningen beder de far on at tage datter ud og ringe efter nogen der kan hente hende.  Der sidder han med datter, mor ligger på briksen, og de ved det er skidt. Datter bliver hentet og ser først mor 3 dage efter hvor hun har født lillebror der havde en alvorlig hjertefejl

Anmeld

8. september 2014

Christine

Omsorgsgiver skriver:

Så vidt jeg ved gælder det alle steder, til alle scanninger. Man kan jo altid købe en scanning 

Anmeld

8. september 2014

Frk_Louise

Endelig et sted hvor man gerne må  Håber bare at det også er tilfældet er på Sønderborg. Kan desværre ikke finde noget på hjemmesiden...

Synes du skal ringe derind og spørge  Ingen ved det bedre end personalet, der er der til daglig. 

Også for at slippe for den risiko, at din kæreste bliver nød til at sidde udenfor og vente sammen med jeres datter. Det ville da være så ærgerligt, hvis han skulle gå glip af det!

Men som andre også skriver, skal du huske på, at i kan risikere at få dårlige nyheder og at det måske ikke er det allerbedste for din datter at overvære det. Eller at se mor og far kede af det.

Anmeld

8. september 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Frk_Louise skriver:

Synes du skal ringe derind og spørge  Ingen ved det bedre end personalet, der er der til daglig. 

Også for at slippe for den risiko, at din kæreste bliver nød til at sidde udenfor og vente sammen med jeres datter. Det ville da være så ærgerligt, hvis han skulle gå glip af det!

Har jeg prøvet at forklare ham men han er så stædig og er ikke til at hugge og stikke i  Men det må han sku også selvom så... Syntes bare det er dumt. Jeg må ikke engang ringe og høre dem af om vi må tage hende med... Mænd altså!! Så håber sådan at der er en der ved noget med Sønderborg sygehus som skriver at vi godt må tage hende med!!

Anmeld

8. september 2014

Nystart

Frk_Louise skriver:

EIJ hva filan.. vi spurgte til NF, om hun måtte komme med til MD.. der sad trunten på 8 år nemlig udenfor fordi det var i ferien.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.