Må min datter komme med ind??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2014

Frk_Louise

Omsorgsgiver skriver:

Har jeg prøvet at forklare ham men han er så stædig og er ikke til at hugge og stikke i  Men det må han sku også selvom så... Syntes bare det er dumt. Jeg må ikke engang ringe og høre dem af om vi må tage hende med... Mænd altså!! Så håber sådan at der er en der ved noget med Sønderborg sygehus som skriver at vi godt må tage hende med!!

Har du ikke en mor, en veninde eller svigermor, som kunne tage med jer? Som backup, hvis nu jeres datter ikke må komme med ind..  Så din kæreste i det mindste ikke går glip af det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

sandramor

Omsorgsgiver skriver:

Endelig et sted hvor man gerne må  Håber bare at det også er tilfældet er på Sønderborg. Kan desværre ikke finde noget på hjemmesiden...

Jeg er blevet scannet maaaaange gange i sønderborg og de holder meget striks på at børn må IKKE komme med til hverken NF eller MD scanning.... Har set mange mænd der måtte blive siddende udenfor med deres det største barn fordi barnet ikke måtte komme med ind... Så er bange for du må sige til min mand at han ikke kommer med ind.... 

Forstår dem så egentlig også godt... Tænk sig hvis Gud for byde det noget skulle være galt med barnet....  Plus som en anden siger så er det en meget grundig scanning og tænker lidt de måske ikke har lyst til at blive forstyrret af mindre børn som kan have svært ved at sidde stille så længe..... 

Anmeld

8. september 2014

Frk_Louise

Nystart skriver:

EIJ hva filan.. vi spurgte til NF, om hun måtte komme med til MD.. der sad trunten på 8 år nemlig udenfor fordi det var i ferien.. 

Hmm.. Mærkeligt.. 

Er det længe siden? Jeg var til MD scanning.. Hmm.. Tænke tænke.. I juni 

Anmeld

8. september 2014

Christine

sandramor skriver:

Jeg er blevet scannet maaaaange gange i sønderborg og de holder meget striks på at børn må IKKE komme med til hverken NF eller MD scanning.... Har set mange mænd der måtte blive siddende udenfor med deres det største barn fordi barnet ikke måtte komme med ind... Så er bange for du må sige til min mand at han ikke kommer med ind.... 

Forstår dem så egentlig også godt... Tænk sig hvis Gud for byde det noget skulle være galt med barnet....  Plus som en anden siger så er det en meget grundig scanning og tænker lidt de måske ikke har lyst til at blive forstyrret af mindre børn som kan have svært ved at sidde stille så længe..... 

Er helt enig. Og så er de jo af og til forsinkede på hospitalet og jeg synes egentlig ikke det er fair at risikere at forsinke dem mere ved at have barn med. Scanninger kan jo købes i hele landet, så det er da bedre at købe en hyggescanning 

Anmeld

8. september 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
sandramor skriver:

Orr øv  Så tror jeg altså at jeg siger til ham at jeg hat spurgt herinde og siger til ham hvad du har skrevet. Så håber jeg at han skifter mening!!

Anmeld

8. september 2014

sandramor

Christine skriver:

Er helt enig. Og så er de jo af og til forsinkede på hospitalet og jeg synes egentlig ikke det er fair at risikere at forsinke dem mere ved at have barn med. Scanninger kan jo købes i hele landet, så det er da bedre at købe en hyggescanning 

Lige præcis! Det er også meget mere hyggeligt og der er der god tid Så sådan ville jeg også gøre det 

Anmeld

8. september 2014

lineog4

Omsorgsgiver skriver:

Har jeg prøvet at forklare ham men han er så stædig og er ikke til at hugge og stikke i  Men det må han sku også selvom så... Syntes bare det er dumt. Jeg må ikke engang ringe og høre dem af om vi må tage hende med... Mænd altså!! Så håber sådan at der er en der ved noget med Sønderborg sygehus som skriver at vi godt må tage hende med!!

Vil han også tage hende med hvis han ved hun ikke må komme med?  For tænker jeg har set en del fædre sidde uden for fordi de tænkte: får nok lov hvis vi står der.

Og så tænker jeg også, hvorfor vil han have hende med. Vil han også hun skal med til lillebrøsters andre sundhedsundersøgelser for det er jo det er md er. Det er ikke en hygge, nu skal vi se køn scanning. Men scanning hvor man ser alt grundigt efter og måske også kan se køn.

Anmeld

8. september 2014

Nystart

Frk_Louise skriver:

Hmm.. Mærkeligt.. 

Er det længe siden? Jeg var til MD scanning.. Hmm.. Tænke tænke.. I juni 

Jeg tror det var i juli vi var afsted....

underligt det kan være at det er den enkelte man får der selv bestemmer....

Anmeld

8. september 2014

sandramor

Omsorgsgiver skriver:

Orr øv  Så tror jeg altså at jeg siger til ham at jeg hat spurgt herinde og siger til ham hvad du har skrevet. Så håber jeg at han skifter mening!!

Det skal du være meget velkommen til.... Da jeg sad og ventede på at skulle ind til med scanning var min mor med da jeg ikke var sammen med barnets far og det var okay med dem.... 

Men lige inden vi skulle ind blev der kaldt et par ind som havde deres dreng på omkring de 4 år med... Og ja da blev faderen pænt bedt om at vente udenfor med drengen.... Og til NF var der et par med en pige på omkring de 2 og ja det var samme procedure...... 

Sys det er for dumt af ham for han blir med garanti afvist og så går han glip af scanningen  Og hvad den lille får altså ikke så meget ud af det derinde alligevel..... Det var noget andet hvis hun feks var 10 eller 12... 

Anmeld

8. september 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
sandramor skriver:

Det skal du være meget velkommen til.... Da jeg sad og ventede på at skulle ind til med scanning var min mor med da jeg ikke var sammen med barnets far og det var okay med dem.... 

Men lige inden vi skulle ind blev der kaldt et par ind som havde deres dreng på omkring de 4 år med... Og ja da blev faderen pænt bedt om at vente udenfor med drengen.... Og til NF var der et par med en pige på omkring de 2 og ja det var samme procedure...... 

Sys det er for dumt af ham for han blir med garanti afvist og så går han glip af scanningen  Og hvad den lille får altså ikke så meget ud af det derinde alligevel..... Det var noget andet hvis hun feks var 10 eller 12... 

Vil også syntes det er synd at skuffe hende ved at sige på vej der til at nu skal vi ind og se baby og så må hun alligevel ikke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.