Må min datter komme med ind??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.267 visninger
52 svar
28 synes godt om
8. september 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Skal til MD skanning imorgen på Sønderborg sygehus. Min kæreste syntes at vores datter skal med. Hun bliver 3 her D. 27. Men til NF stod der i det brev vi fik at ingen børn var tilladt. Gælder det også for MD?? Hun er en stille og rolig pige og vil helt sikkert ikke komme til at forstyrre hende der skanner mig... Nogen der ved noget ? Specielt også til det sygehus??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
I Herning må de ikke - men hvordan det forholder sig andre steder skal jeg ikke udtale mig om

Anmeld

8. september 2014

Nystart

Heller ikke i viborg

Anmeld

8. september 2014

LJMNA

Ikk på Holbæk.
Dog fik jeg lov til at ha min mellemste med i autostolen da jeg var til scanning med den yngste meen tror det var fordi hun var så lille.

Anmeld

8. september 2014

Fru Frederiksen.

Det tror jeg ikke i må , men i kan tage hende med til Kolding , Aalborg , Aarhus eller Kbh og blive skannet på skanningsklinikken , det koster mellem 400 kr og 1400 kr, afhæning af om det er 2d el. 3d .

Anmeld

8. september 2014

Nadia&Daniel

Omsorgsgiver skriver:

Skal til MD skanning imorgen på Sønderborg sygehus. Min kæreste syntes at vores datter skal med. Hun bliver 3 her D. 27. Men til NF stod der i det brev vi fik at ingen børn var tilladt. Gælder det også for MD?? Hun er en stille og rolig pige og vil helt sikkert ikke komme til at forstyrre hende der skanner mig... Nogen der ved noget ? Specielt også til det sygehus??

Mener ikke at man må på Herlev (her ønsker vi det heller ikke - vi har en datter på 4 til okt.) Men til gengæld skal vi til kønsscanning d. 21/9 inde i Kbh (der er alle "velkommen")

Anmeld

8. september 2014

Mutti2

Omsorgsgiver skriver:

Nej det må de oftest ikke til NF og MD. Begrundelsen for dette, er at til disse to scanninger kan det forekomme at det ikke altid er positivt nyt der gives. Hvilket så ikke egner sig til at børn er med. Derfor er de meget strikse omkring dette.

Håber alt går vel. Pøj pøj

Anmeld

8. september 2014

De3Guldklumper

Jeg ville aldrig tage børn med til hverken nf eller md hvis man måtte.

Det er scanningerbe som i værste tilfælde kan vise at der er noget galt med barnet og hvordan vil i så reagere som forældre og samtidig skulle håndtere et lille barn ved siden af - og ikke mindes hvordan vil hun reagere.

Hvis man vil have børn eller andre nære familiemedlemmer med til scanninger så må man betale sig fra det

Anmeld

8. september 2014

Isabella_mor

Omsorgsgiver skriver:

børn må ikke komme med selvom de er stille og rolige. det har noget at gøre med at hvis der nu skulle være dårlige nyheder osv. ydermere..  Det er en meget grundig scanning, og det at der er et barn til stede, kan gøre det svært for scanningsjordemoderen at koncentrere sig. 

og hvis du ved at det ikke var tilladt under nakkefold scanningen så er det heller ikke tilladt til MD scanningen. 

Anmeld

8. september 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Øv, øv  Så er chancen nok ikke særlig stor til at vi må tage hende med. 

Kæresten er dog kold og siger at vi bare tager hende med. Har prøvet at forklare ham at han kan risikere at skulle vente uden for døren pga. han skal se til vores datter. Har tilbudt at ringe dertil imorgen tidlig og høre dem af for en sikkerhedsskyld men det syntes han ikke jeg skal. Hmm... Han er hverken til at hugge eller stikke i... Så vi tager hende nok med og må højst sandsynlig skuffe hende og sige at hun ikke må komme med ind alligevel 

Stædige rad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.