Må min datter komme med ind??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2014

Wik

I må betale for en privat hyggeskanning og tage hende med hvis I synes det kunne være hyggeligt. Ellers skal du gøre som de andre råder. Det er mit foreslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Snorkfrøkenen

Vi var til nf i Viborg her i sommerferien og havde vores datter på 15 måneder med ind. Vi fik bare at vide, at hvis hun blev urolig måtte farmand gå udenfor med hende, hvilket jo er fair nok. Men hun klarede det fint!

Anmeld

8. september 2014

Frk_Louise

Nystart skriver:

Jeg tror det var i juli vi var afsted....

underligt det kan være at det er den enkelte man får der selv bestemmer....

Altså jeg snakkede bare i telefon med en af dem, der sidder i receptionen den gang, jeg ringede derind for at spørge  Og hun spurgte ikke andre - hun sagde bare, at det var op til os

Anmeld

8. september 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
sandramor skriver:

Det skal du være meget velkommen til.... Da jeg sad og ventede på at skulle ind til med scanning var min mor med da jeg ikke var sammen med barnets far og det var okay med dem.... 

Men lige inden vi skulle ind blev der kaldt et par ind som havde deres dreng på omkring de 4 år med... Og ja da blev faderen pænt bedt om at vente udenfor med drengen.... Og til NF var der et par med en pige på omkring de 2 og ja det var samme procedure...... 

Sys det er for dumt af ham for han blir med garanti afvist og så går han glip af scanningen  Og hvad den lille får altså ikke så meget ud af det derinde alligevel..... Det var noget andet hvis hun feks var 10 eller 12... 

Nu har jeg sagt det til ham og han holder stadig på at hun kommer med. På den ene måde kunne det være dejligt at hun gerne må komme med men på den anden side så ikke for så kan han sku lære at høre efter det fjols! Ihh!! Bliver sku lidt sur og irriteret på ham... Tænk at han vil risikere ikke at se sit kommende barn på skærmen igen!!

Anmeld

8. september 2014

Morjanne76

Hvorfor er det så vigtigt for ham, at jeres "lille" datter skal med, og så højest sandsynlig blive afvist?

Anmeld

8. september 2014

sandramor

Omsorgsgiver skriver:

Nu har jeg sagt det til ham og han holder stadig på at hun kommer med. På den ene måde kunne det være dejligt at hun gerne må komme med men på den anden side så ikke for så kan han sku lære at høre efter det fjols! Ihh!! Bliver sku lidt sur og irriteret på ham... Tænk at han vil risikere ikke at se sit kommende barn på skærmen igen!!

Altså jeg forstår ikke vigtigheden i at hun skal med????!  Måske bare mig men ja det forstår jeg ikke...... Når han ved han blir afvist... Eller ja det blev folk ihvertfald da jeg var til MD scanning for 2 år siden....

Anmeld

8. september 2014

Aprilbaby2015

Omsorgsgiver skriver:

Skal til MD skanning imorgen på Sønderborg sygehus. Min kæreste syntes at vores datter skal med. Hun bliver 3 her D. 27. Men til NF stod der i det brev vi fik at ingen børn var tilladt. Gælder det også for MD?? Hun er en stille og rolig pige og vil helt sikkert ikke komme til at forstyrre hende der skanner mig... Nogen der ved noget ? Specielt også til det sygehus??

Man må ikke på Hvidovre. Det stod ihvertfald i den mail jeg fik.  

Anmeld

8. september 2014

lineog4

Må melde mig i koret af dem der ikke forstår vigtigheden af hun kommer med til en voksenting...

Anmeld

8. september 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Morjanne76 skriver:

Hvorfor er det så vigtigt for ham, at jeres "lille" datter skal med, og så højest sandsynlig blive afvist?

Nok fordi han vil give hende en dag hvor vi er lidt ude. Og så foreslår han at vi kan tage ud og spise og hygge os bagefter.

Anmeld

8. september 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
sandramor skriver:

Altså jeg forstår ikke vigtigheden i at hun skal med????!  Måske bare mig men ja det forstår jeg ikke...... Når han ved han blir afvist... Eller ja det blev folk ihvertfald da jeg var til MD scanning for 2 år siden....

Jeg forstår det heller ikke men så håber jeg inderligt at han vil fortryder det hvis vi skulle gå hen og blive afvist. At tage den risiko forstår jeg bare slet ikke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.