Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rixer skriver: Hey Jeg skal til at skrive en opgave om pædagog og lærer samarbejde men jeg ved ikke helt om man skal finde et barn eller er det bare metoder til samarbejde?
Hey
Jeg skal til at skrive en opgave om pædagog og lærer samarbejde men jeg ved ikke helt om man skal finde et barn eller er det bare metoder til samarbejde?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rixer skriver: Den fra seminaret?
Den fra seminaret?
Den vejleder der har bedt dig lave opgaven.
mor:) skriver: Ærlig talt så forbavser det mig du stadig er så uselvstændig - du er jo næsten færdiguddannet. Mem ja det er en god måde at være undrende på
Ærlig talt så forbavser det mig du stadig er så uselvstændig - du er jo næsten færdiguddannet.
Mem ja det er en god måde at være undrende på
Hatten af for, at du gang på gang bruger tid på at forklare stolpe op og stolpe ned.
Sådan en tålmodighed besidder jeg slet ikke
Ja det ved jeg godt.
Jeg skulle bare blive forstået rigtigt
hannetheis skriver: Når du skal starte får man vejledning i opgaven af din underviser på semi og til det havde jeg altid forberedt de spørgsmål jeg havde til opgaven.Du skriver at du er i praktik. Er du lige startet?
Når du skal starte får man vejledning i opgaven af din underviser på semi og til det havde jeg altid forberedt de spørgsmål jeg havde til opgaven.Du skriver at du er i praktik. Er du lige startet?
Ja en måned siden men jeg har faktisk ikke været på skoledelen endnu
LinLin skriver: Er det din sidste praktik? Kan virkeligt ikke forstå det gang på gang lyder som om du ikke aner hvad der forventes af dig?? og at du ikke har andre at spørge end herinde - du har vel en vejleder på praktikstedet og en på seminariet....?
Er det din sidste praktik? Kan virkeligt ikke forstå det gang på gang lyder som om du ikke aner hvad der forventes af dig?? og at du ikke har andre at spørge end herinde - du har vel en vejleder på praktikstedet og en på seminariet....?
Jo det er min sidste praktik og jeg har fået ros for mit gode stykke arbejde faktisk
Jeg gør hvad jeg kan men vejleder mener at det er mit ansvar at få empiri
ESV skriver: Teori i sig selv siger ikke ret meget hvis ikke du har noget praksis at sætte det op på og sætte teorien i spil og vise hvordan teorien kan bruges. Men jeg forstår det stadig ikke, hvordan kan det være du aldrig selv ved hvordan du skal løse dine opgaver?
Teori i sig selv siger ikke ret meget hvis ikke du har noget praksis at sætte det op på og sætte teorien i spil og vise hvordan teorien kan bruges. Men jeg forstår det stadig ikke, hvordan kan det være du aldrig selv ved hvordan du skal løse dine opgaver?
Jeg har set noget praksis og jeg vil være undrende over hvordan samarbejde er. F eks var der skolemøde i dag i forhold til hvordan usu skal være
Det er hat og briller for mig lige nu.
Jeg har ikke forstået hvad tværprofessionl går ud på bortset fra at jeg skal have kendskab til det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128