tværprofessionelle opgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Rixer skriver:

Hey

Jeg skal til at skrive en opgave om pædagog og lærer samarbejde men jeg ved ikke helt om man skal finde et barn eller er det bare metoder til samarbejde? 

Når du skal starte får man vejledning i opgaven af din underviser på semi og til det havde jeg altid forberedt de spørgsmål jeg havde til opgaven.

Du skriver at du er i praktik. Er du lige startet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

Mami

Rixer skriver:

Den fra seminaret? 

Den vejleder der har bedt dig lave opgaven. 

Anmeld

10. september 2014

LinLin

Er det din sidste praktik?

Kan virkeligt ikke forstå det gang på gang lyder som om du ikke aner hvad der forventes af dig?? og at du ikke har andre at spørge end herinde - du har vel en vejleder på praktikstedet og en på seminariet....?

Anmeld

10. september 2014

Flødebollen

mor:) skriver:

Ærlig talt så forbavser det mig du stadig er så uselvstændig - du er jo næsten færdiguddannet. 

Mem ja det er en god måde at være undrende på

Hatten af for, at du gang på gang bruger tid på at forklare stolpe op og stolpe ned. 

Sådan en tålmodighed besidder jeg slet ikke 

Anmeld

10. september 2014

ESV

Rixer skriver:

Hey

Jeg skal til at skrive en opgave om pædagog og lærer samarbejde men jeg ved ikke helt om man skal finde et barn eller er det bare metoder til samarbejde? 

Teori i sig selv siger ikke ret meget hvis ikke du har noget praksis at sætte det op på og sætte teorien i spil og vise hvordan teorien kan bruges.

Men jeg forstår det stadig ikke, hvordan kan det være du aldrig selv ved hvordan du skal løse dine opgaver?

Anmeld

10. september 2014

Rixer

mor:) skriver:

Ærlig talt så forbavser det mig du stadig er så uselvstændig - du er jo næsten færdiguddannet. 

Mem ja det er en god måde at være undrende på

Ja det ved jeg godt. 

Jeg skulle bare blive forstået rigtigt 

Anmeld

10. september 2014

Rixer

hannetheis skriver:

Når du skal starte får man vejledning i opgaven af din underviser på semi og til det havde jeg altid forberedt de spørgsmål jeg havde til opgaven.

Du skriver at du er i praktik. Er du lige startet?

Ja en måned siden men jeg har faktisk ikke været på skoledelen endnu

Anmeld

10. september 2014

Rixer

LinLin skriver:

Er det din sidste praktik?

Kan virkeligt ikke forstå det gang på gang lyder som om du ikke aner hvad der forventes af dig?? og at du ikke har andre at spørge end herinde - du har vel en vejleder på praktikstedet og en på seminariet....?

Jo det er min sidste praktik og jeg har fået ros for mit gode stykke arbejde faktisk 

Jeg gør hvad jeg kan men vejleder mener at det er mit ansvar at få empiri 

Anmeld

10. september 2014

Rixer

ESV skriver:

Teori i sig selv siger ikke ret meget hvis ikke du har noget praksis at sætte det op på og sætte teorien i spil og vise hvordan teorien kan bruges.

Men jeg forstår det stadig ikke, hvordan kan det være du aldrig selv ved hvordan du skal løse dine opgaver?

Jeg har set noget praksis og jeg vil være undrende over hvordan samarbejde er. F eks var der skolemøde i dag i forhold til hvordan usu skal være

Anmeld

10. september 2014

Rixer

Det er hat og briller for mig lige nu.

Jeg har ikke forstået hvad tværprofessionl går ud på bortset fra at jeg skal have kendskab til det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.