tværprofessionelle opgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.142 visninger
63 svar
33 synes godt om
8. september 2014

Rixer

Hey

Jeg skal til at skrive en opgave om pædagog og lærer samarbejde men jeg ved ikke helt om man skal finde et barn eller er det bare metoder til samarbejde? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:

Hey

Jeg skal til at skrive en opgave om pædagog og lærer samarbejde men jeg ved ikke helt om man skal finde et barn eller er det bare metoder til samarbejde? 

Hvad mener du med finde et barn? 

Og du vælger vel selv formen og måden du vil vise samarbejdet på

Anmeld

8. september 2014

Rixer

mor:) skriver:

Hvad mener du med finde et barn? 

Og du vælger vel selv formen og måden du vil vise samarbejdet på

Det er fordi jeg har fået af vide at jeg skulle finde et barn der var udsat også skrive om hvordan samarbejdet med de udsatte var mellem pædagog og lærer

Anmeld

8. september 2014

Det er fordi jeg har fået af vide at jeg skulle finde et barn der var udsat også skrive om hvordan samarbejdet med de udsatte var mellem pædagog og lærer

Jamen så har du vel selv svaret på dit spørgsmål. Men jeg tror nu ikke det ene udelukker det andet. Du skal nok beskrive metoder/teori og så binde det op på noget praksis (samarbejdet omkring et udsat barn) 

Anmeld

8. september 2014

Rixer

Jamen så har du vel selv svaret på dit spørgsmål. Men jeg tror nu ikke det ene udelukker det andet. Du skal nok beskrive metoder/teori og så binde det op på noget praksis (samarbejdet omkring et udsat barn) 

Jeg kan ikke skrive om et samarbejde som jeg ikke ved noget om altså jeg ved ikke hvad jeg vil med opgaven.

Jeg ved godt at det handler om at arbejde tværs af bruge professioner men skal jeg spørge en lærer eller pædagog om hvordan de arbejder med hinanden omkring udsatte børn 

Anmeld

8. september 2014

Rixer

Rixer skriver:

Jeg kan ikke skrive om et samarbejde som jeg ikke ved noget om altså jeg ved ikke hvad jeg vil med opgaven.

Jeg ved godt at det handler om at arbejde tværs af bruge professioner men skal jeg spørge en lærer eller pædagog om hvordan de arbejder med hinanden omkring udsatte børn 

Jeg kender ikke til  samarbejdsbegreber men jeg skal nok læse i andy højholdt men den handler i store afsnit om udviklingskompasset men jeg skal vel bruge en af afsnitet fra kompasset for det er mange kapitler 

Anmeld

8. september 2014

Rixer

Jeg læste faktisk i lærer og pædagog samarbejde  at kommunikationen er vigtig og at man bliver forstået rigtigt 

Anmeld

9. september 2014

Rixer skriver:

Er du ike i praktik? Det er der du kan observere samarbejet. Institutionen må have en mappe med lidt materiale omkring emnet - de må i hvert fald have kommunens målsætninger omkring stærkt samarbejde/samtænkning. 

Du kan tale med dine kollegaer omkring samarbejdet. 

Bupl har nogle spændende artikler omkring det. 

Og så skal du selvfølgelig også lave dig nogle observationer. 

Anmeld

9. september 2014

Rixer skriver:

Jeg læste faktisk i lærer og pædagog samarbejde  at kommunikationen er vigtig og at man bliver forstået rigtigt 

Ja det siger sig selv at kommunikation er alfa og omega. 

Anmeld

9. september 2014

Rixer

Er du ike i praktik? Det er der du kan observere samarbejet. Institutionen må have en mappe med lidt materiale omkring emnet - de må i hvert fald have kommunens målsætninger omkring stærkt samarbejde/samtænkning. 

Du kan tale med dine kollegaer omkring samarbejdet. 

Bupl har nogle spændende artikler omkring det. 

Og så skal du selvfølgelig også lave dig nogle observationer. 

Jo jeg er i praktik 

Men jeg har ikke Været på skolen endnu.

Ja der var det der med lærer bare kiggede de deltog i  intet som gårdvagt. Der var en del konflikter hvor pædagoger tog hånd om det og lærere som var der ude kiggede bare på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.