Hjælp til for og imod-liste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2014

Kløver

Anonym skriver:

Jeg fik at vide af lægen at de har ændret det til 3 ks  = altid ks. Så det var jeg også selv overrasket over! Han sagde bare at risiko for bristning stadig er "meget lile" og at de jo altid kan lave aks 

Synes virkelig ikke de hjælper meget med valget og læge og jordemoder siger to forskellige ting..

Men du har helt ret. Det er jo en vurdering ud fra en hel masse forskellige ting, men det er da lidt øv at stå med valget fordi jeg helst ikke vil fotryde... Men pks er vel altid mere rart end aks? 

Jeg fødte for 2.5 mdr siden, og ved mig sagde hun så også hvad der skete hvis det endte der og at der var så mange ting som kunne gøre det i stedet blev akut og i de fleste tilfælde fuld narkose 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Ok det er dejligt at høre fra en der kender til begge dele 

Jeg synes bare at naturlige fødsler bliver meget romantiseret og derfor føler jeg at jeg går glip af noget. Man er jo også ret morfinskæv efter ks.

Må jeg spørge hvordan man har det i de private dele bagefter? Sådan på længere sigt? For en mave bliver godt nok aldrig sig selv efter ks.

Jeg synes bestemt også det er sejt at du fødte! Men også sejt at du klarede ks så flot, for det er langt fra altid den nemme løsning.

Men ærligt, så føler jeg mig lidt ramt på min kvindelighed over at jeg (måske) ikke kan føde  Omvendt drejer det sig jo om én dag og man er jo ikke mindre mor af den grund.. iiih.

Man er øm forneden men synes at efter en 14 dage er det helt normalt igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.