Anonym skriver:
Ok det er dejligt at høre fra en der kender til begge dele 
Jeg synes bare at naturlige fødsler bliver meget romantiseret og derfor føler jeg at jeg går glip af noget. Man er jo også ret morfinskæv efter ks.
Må jeg spørge hvordan man har det i de private dele bagefter? Sådan på længere sigt? For en mave bliver godt nok aldrig sig selv efter ks.
Jeg synes bestemt også det er sejt at du fødte! Men også sejt at du klarede ks så flot, for det er langt fra altid den nemme løsning.
Men ærligt, så føler jeg mig lidt ramt på min kvindelighed over at jeg (måske) ikke kan føde
Omvendt drejer det sig jo om én dag og man er jo ikke mindre mor af den grund.. iiih.
Jeg har aldrig følt mig snydt for en alm fødsel efter mit aks, men valgte alm fødsel fordi alle sagde at man var så meget hurtiger frisk osv efter en alm fødsel. Det var så bare ik tilfældet for mig. Og det på trods af at jeg var mega syg efter begge fødsler.
Jeg havde ik rigtig ondt i mit ar første gang. Var på kunstig morfin i 3 dage, da jeg ik ka tåle alm morfi. Efter det var ipren nok, og dem droppede jeg også hurtigt.
Understellet efter en fødsel er bare ik ret kønt ( og ja jeg kiggede i et spejl
) det er bare et kæmpe stort blåt mærke og alt "gaber" Jeg fik en del sting pga de havde været nød til at stoppe min styrtblødning. Revnede ik pga selve fødslen. Syntes hurtigt at det hele kom til at ligne sig selv igen bagefter ( ca 2-3 mdr'er )
Selve det at føde gør self ondt, men syntes endelig ik at det var så slemt som jeg havde frygtet!!
Min venindes søster har fået 4 ks og har fået at vide at de gerne må få en mere, da hendes arvæv er rigtig flot, og hun har haft nemme graviditeter, så alt er jo muligt! Vh stine
Anmeld