Hvornår havde I et navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2014

M (:

Anonym skriver:

Jeg er i 27. uge og vil rigtig gerne have to navne klar til når baby ankommer. Vi ved ikke kønnet. Min mand mener derimod ikke at vi har travlt, og synes vi først skal se baby før vi kan begynde at snakke om navne. 

Hvornår blev I enige om navn/e? 

Vores søn fik sit navn da han var 2 dage. Vi havde ikke noget navn inden fødslen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

Dr. House

Anonym skriver:

Jeg er i 27. uge og vil rigtig gerne have to navne klar til når baby ankommer. Vi ved ikke kønnet. Min mand mener derimod ikke at vi har travlt, og synes vi først skal se baby før vi kan begynde at snakke om navne. 

i uge 15 

Anmeld

21. august 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Begge gange omkring det tidspunkt vi fandt ud af kønnet. Vi havde snakket frem og tilbage om navnet på begge 2 

Anmeld

21. august 2014

Lunae

Anonym skriver:

Vores datter fik først sit navn 10 dage efter fødslen, da vi var mega meget i tvivl.
Vores søn fik sin navn, da storesøster havde fortalt alle i vuggestuen, hvad han skulle hedde det var vel en måneds tid før termin.

Anmeld

21. august 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Vi fandt et navn til vores datter ca en time efter hendes fødsel.

Min søn var 2 dage gammel da han fik sit navn.

Begge gange havde vi valgt ikke at få kønnet at vide før efter fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.