Hvornår havde I et navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2014

A&F

Anonym skriver:

Jeg er i 27. uge og vil rigtig gerne have to navne klar til når baby ankommer. Vi ved ikke kønnet. Min mand mener derimod ikke at vi har travlt, og synes vi først skal se baby før vi kan begynde at snakke om navne. 

Hvornår blev I enige om navn/e? 

Vi havde aftalt et pige og drengenavn til vores børn dengang inden vi planlagde graviditet . Vi var nyforlovede . Vi blev gift, og har så fået en pige og dreng , og de fik navnene . Den dag vi skal have det tredje barn, vil vi nok forberede et par pigenavne og drengenavne. Vil ikke kende kønnet på nr 3 . Held og lykke med navnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

LinLin

Første gang havde vi det nærmest klart inden jeg blev gravid

Hvis pige: Freja. Hvis dreng: David.

2. Gang fandt vi det ret hurtigt efter kønsscanning i uge 15 eller 16; Adam.

Denne gang var det vist omkring uge 20... Vi var til kønsscanning i uge 14/15 og var ret hurtigt nede på 2 navne: Aya og Lia.

Anmeld

21. august 2014

Toeffe87

Vi havde ret hurtigt 2 navne klar. Vi kendte heller ikke kønnet :-)

Anmeld

21. august 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg er i 27. uge og vil rigtig gerne have to navne klar til når baby ankommer. Vi ved ikke kønnet. Min mand mener derimod ikke at vi har travlt, og synes vi først skal se baby før vi kan begynde at snakke om navne. 

Ella var besluttet da hun kom ( men var tivivl om hun lignede)

Nr 2 er 8 uger hedder Asta, men er stadig i tvivl

Anmeld

21. august 2014

Michella2

Uha, her blev vi først enige om navnet 5 minutter efter fødslen 

Vi havde nogle ideer, men slet ikke noget konkret..

Da han endelig kom ud, kiggede min mand og jeg hinanden i øjnene og udbrød på samme tid "ANDREAS" 

Og sådan fik vores søn sit navn 

Anmeld

21. august 2014

emsaroto

jeg har hver gang først besluttet navn når barnet kommer. 
Jeg er af den overbevisning, at man ikke kan beslutte, et navn, før man ser barnet.  

Anmeld

21. august 2014

Sheenalarsen

Vi besluttede os for navnet allerede til kønscanningen, uge 14

Anmeld

21. august 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi vidste ikke nogen af gangene hvilket køn vi ventede.

1. havde vi valgt Maya til en pige og var dybt uenige om et drengenavn. Men ud kom en dreng og vi blev enige 6 timer efter jeg havde født og han kom til, at hedde Luka (selvom min mand ikke synes om navnet da vi snakkede om det da jeg var gravid).

2. havde vi valgt navnet Lina hvis det blev en pige. Drengenavnet kunne vi heller ikke blive enige om. Men ud kom en pige som kom til, at hedde Lina.

Anmeld

21. august 2014

melila

Anonym skriver:

Vi vidste det, så snart at vi fik afvide det var en dreng 

Anmeld

21. august 2014

MHB

Jeg har altid vist jeg ville have en Carl (efter min far, farfar, oldefar og tipoldefar) Og det var min kæreste heldigvis med på! Så drengenavnet var def styr på! Hvis Carl i stedet var blevet en pige har jeg ingen idé om hvad det var endt med for der kunne vi slet ikke blive enige!

Kommer der en dag en lillebror eller lillesøster er jeg vild med Laurids, Levi, Asta og Alma dem er kæresten vist ikke helt overbevist om  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.