Hvordan skal jeg forholde mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Nej det gør den nemlig ikke.....

og er han os blevet testet før.... så er der nok en der har et forklarings problem...

pøj pøj med det 

han siger han havde en eks kæreste for 5 år siden som højst sandsynlig havde det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

Det kan godt have været i kroppen selvom at han evt er blevet testet og den viste negativ ..

Ved du hvor længe?

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

VenterVanessa skriver:

Jeg tror sku han har været dig utro så, jeg er ked af at sige det.. Jeg kender et venner par der skete det samme for da han bollede uden om.. Sorry to say..

Hmm det tror jeg alligevel ikke han har, ved ikke hvornår han skulle have været det  

Anmeld

11. august 2014

mortilsilke

Anonym skriver:

Hmm det tror jeg alligevel ikke han har, ved ikke hvornår han skulle have været det  

Hvis det er pga en eks kæreste for længe siden havde du jo også haft det for 2.5 år siden....?

Anmeld

11. august 2014

Frk_Louise

Anonym skriver:

Tak for svar, vi må tage en snak senere, og se hvad der sker, jeg tænker bare at den kommer jo ikke af sig selv  

Det kommer IKKE af sig selv. Og det smitter ikke via håndklæder, svømmehaller og hvad, der ellers findes af dårlige undskyldninger!

Det er en seksuelt overført sygdom. Det vil sige, at man skal have sex med en, der har klamydia for at blive smittet.. 

Desværre.. Eller hvad man nu kan sige.. 

Anmeld

11. august 2014

anjo01

Hej..

Jeg blev også testet positiv for klamydia for et par måneder siden, hvor det blev opdaget tilfældigt ved et rutinetjek. Fik straks piller til mig og min kæreste, der så ellers stod og skulle forklare sig. vi var nemlig begge blevet tjekket et par måneder forinden, hvor ingen af os havde det. Min egen læge fortalte mig at der jo nok var én af os der havde bollet udenom! Stoler 100% på min kæreste, og ved at han ikke havde (og at jeg bestemt heller ikke havde!) - hvornår skulle han have haft tid til det?? 
I den periode var jeg også på sygehuset hvor jeg også blev tjekket for klamydia hvor den igen var positiv. Lægen på sygehuset var meget rolig omkring det hele og sagde at den godt kan ligge i dvale. samtidig er nogle tests ukorrekte - altså falsk negative. Hvilket vi tror min kærestes første test har været.

Snak med din kæreste om det stille og roligt, og se hvad han har at sige. - det betyder nødvendigvis ikke at betyde at han har lavet unoder! 

Men jeg vil dog også tilføje at jeg synes det lyder underligt at han ikke rigtig vil forklare hvor han tror han har det fra. Har du haft mistanke om at han kunne have haft en på sidelinjen?

Anmeld

11. august 2014

Christine

Anonym skriver:

han siger han havde en eks kæreste for 5 år siden som højst sandsynlig havde det 

Tror desværre ikke på det er muligt at have i kroppen i 5 år uden at smitte dig i løbet af 3,5 år 

Hvis du er i tvivl, så spørg din læge men jeg er ret sikker på han/hun vil sige det samme.

Er ked af det på dine vegne (og lidt sur) 

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

anjo01 skriver:

Hej..

Jeg blev også testet positiv for klamydia for et par måneder siden, hvor det blev opdaget tilfældigt ved et rutinetjek. Fik straks piller til mig og min kæreste, der så ellers stod og skulle forklare sig. vi var nemlig begge blevet tjekket et par måneder forinden, hvor ingen af os havde det. Min egen læge fortalte mig at der jo nok var én af os der havde bollet udenom! Stoler 100% på min kæreste, og ved at han ikke havde (og at jeg bestemt heller ikke havde!) - hvornår skulle han have haft tid til det?? 
I den periode var jeg også på sygehuset hvor jeg også blev tjekket for klamydia hvor den igen var positiv. Lægen på sygehuset var meget rolig omkring det hele og sagde at den godt kan ligge i dvale. samtidig er nogle tests ukorrekte - altså falsk negative. Hvilket vi tror min kærestes første test har været.

Snak med din kæreste om det stille og roligt, og se hvad han har at sige. - det betyder nødvendigvis ikke at betyde at han har lavet unoder! 

Men jeg vil dog også tilføje at jeg synes det lyder underligt at han ikke rigtig vil forklare hvor han tror han har det fra. Har du haft mistanke om at han kunne have haft en på sidelinjen?

Mange tak for svar, jeg kørte til lægen inden de lukkede og fortalte det som det var, og de sagde at jeg også skulle igennem medicinen, og så skulle der gå 14 dage før vi havde sex igen, og hvis vi ikke kunne vente 14 dage skulle vi bruge kondom, da der ellers var stor chance for at smitte hinanden igen,

Nej jeg har som sådan ikke haft nogen mistanke, vi har et barn på 6,5 mdr, og jeg har ikke altid haft overskud sex efter jeg fødte 

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Tror desværre ikke på det er muligt at have i kroppen i 5 år uden at smitte dig i løbet af 3,5 år 

Hvis du er i tvivl, så spørg din læge men jeg er ret sikker på han/hun vil sige det samme.

Er ked af det på dine vegne (og lidt sur) 

Jeg spurgte lægen som sagde det kan ligge i dvale i en del år uden at komme i udbrud, men så havde han pludselig fået blærebetændelse og at det muligvis var det som skulle have fået det i udbrud, kan bare ikke se hvornår han skulle have været mig utro, så skal da det være når jeg har været væk et par timer, men tak for svar 

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

VenterVanessa skriver:

Hvis det er pga en eks kæreste for længe siden havde du jo også haft det for 2.5 år siden....?

men det havde jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.