anjo01 skriver:
Hej..
Jeg blev også testet positiv for klamydia for et par måneder siden, hvor det blev opdaget tilfældigt ved et rutinetjek. Fik straks piller til mig og min kæreste, der så ellers stod og skulle forklare sig. vi var nemlig begge blevet tjekket et par måneder forinden, hvor ingen af os havde det. Min egen læge fortalte mig at der jo nok var én af os der havde bollet udenom! Stoler 100% på min kæreste, og ved at han ikke havde (og at jeg bestemt heller ikke havde!) - hvornår skulle han have haft tid til det??
I den periode var jeg også på sygehuset hvor jeg også blev tjekket for klamydia hvor den igen var positiv. Lægen på sygehuset var meget rolig omkring det hele og sagde at den godt kan ligge i dvale. samtidig er nogle tests ukorrekte - altså falsk negative. Hvilket vi tror min kærestes første test har været.
Snak med din kæreste om det stille og roligt, og se hvad han har at sige. - det betyder nødvendigvis ikke at betyde at han har lavet unoder!
Men jeg vil dog også tilføje at jeg synes det lyder underligt at han ikke rigtig vil forklare hvor han tror han har det fra. Har du haft mistanke om at han kunne have haft en på sidelinjen?

Mange tak for svar, jeg kørte til lægen inden de lukkede og fortalte det som det var, og de sagde at jeg også skulle igennem medicinen, og så skulle der gå 14 dage før vi havde sex igen, og hvis vi ikke kunne vente 14 dage skulle vi bruge kondom, da der ellers var stor chance for at smitte hinanden igen,
Nej jeg har som sådan ikke haft nogen mistanke, vi har et barn på 6,5 mdr, og jeg har ikke altid haft overskud sex efter jeg fødte
Anmeld