Hvordan skal jeg forholde mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2014

Solsikke1

Christine skriver:

Tror desværre ikke på det er muligt at have i kroppen i 5 år uden at smitte dig i løbet af 3,5 år 

Hvis du er i tvivl, så spørg din læge men jeg er ret sikker på han/hun vil sige det samme.

Er ked af det på dine vegne (og lidt sur) 

Og jo det kan godt lade sig gøre! Læger ved ikke alt, og de fornyer sig sjældent indenfor dette område, så er det "lettere" at ordinere piller!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

Solsikke1

Frk_Louise skriver:

Hvis du selv ved, at du ikke har været utro.. Så har han jo været det. Der findes da nærmest ikke et mere håndgribeligt bevis end en kønssygdom! Er godt nok ked af at sige det.. 

Du er helt forkert på din overbevisning desværre. Det KAN godt ligge latent, jeg har fået min læge til at indrømme det efter min egen beretning!

Anmeld

12. august 2014

Solsikke1

Frk_Louise skriver:

Jeg har aldrig nogensinde hørt om klamydia, der ligger i dvale... Og da slet ikke i flere år. 

Har hørt, at man kan have sygdommen uden at have nogen symptomer. Men du skriver selv, at du blev testet og ikke havde det. Så må det jo også være noget, han har fået og evt. smittet dig med siden den test.

Hvordan har han selv fundet ud af det nu? Havde han symptomer lige pludselig eller hvad? Det lyder sku også mærkeligt.... 

Og du siger - Hvornår skulle han have haft tid til at være utro? Man kan da være ret så kreativ med historier, hvis det gælder utroskab! Et besøg hos "tandlægen", "mor og far" eller "en kammerat".....

Igen det kan ligge i dvale, og man kan blive testet falsk positiv/negativ. Derfor kan man evt. også have haft det i længere tid end man er klar over, hvis man evt. tidligere er testet falsk negativ!

Anmeld

12. august 2014

Solsikke1

Anonym skriver:

Mange tak for svar, lægen sagde til mig at jeg med garanti også havde det, derfor ville de ikk teste mig, 

med hensyn til den ring? hvad er det?

Jeg må ærlig indrømme jeg ikke tror han har været mig utro.

men tak for din forklaring 

Kan faktisk ikke helt huske det konkret længere.. Men det var noget med at immunsystemet gjorde at det kom!

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Solsikke1 skriver:

Kan faktisk ikke helt huske det konkret længere.. Men det var noget med at immunsystemet gjorde at det kom!

Okay tak

Anmeld

12. august 2014

TNBC

Frk_Louise skriver:

De fem år kommer fra det med, at han skulle have fået det fra en ekskæreste for så mange år siden..

Ja, men det kan jo ligeså godt være hvis han har været sammen med en anden i de 1½år før han fandt sammen med Ts. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.