Hvordan skal jeg forholde mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.742 visninger
55 svar
35 synes godt om
11. august 2014

Anonym trådstarter

Hej

Sagen er den at min kæreste har idag fået konstateret Klamydia, jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal forholde mig til det, er der nogle gode råd til hvad jeg skal/kan gøre?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hej

Sagen er den at min kæreste har idag fået konstateret Klamydia, jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal forholde mig til det, er der nogle gode råd til hvad jeg skal/kan gøre?? 

Hej...

du skal også i behandling så hurtigt så muligt.... har du ikke fået medicinen gennem ham så skal du kontakte din læge så du kan blive tjekket/få startet på din medicin 

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Hej...

du skal også i behandling så hurtigt så muligt.... har du ikke fået medicinen gennem ham så skal du kontakte din læge så du kan blive tjekket/få startet på din medicin 

Han har først lige fået medicinen idag, og vi har ikke haft sex i 4 uger, jeg tænker også bare hvor har han det fra, og om det er med garanti at jeg også har det

Anmeld

11. august 2014

stjernehimmel

det kan nemt ha lagt i kroppen ved en af jer og været i "dvale" og så den ene har givet den anden det som så  har fået det i udbrud....

men spørgsmålet er jo også hvad han siger?

Om du har det?

og hvor længe i har været sammen, og om i har været testet "rene" mens i har været sammen

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

det kan nemt ha lagt i kroppen ved en af jer og været i "dvale" og så den ene har givet den anden det som så  har fået det i udbrud....

men spørgsmålet er jo også hvad han siger?

Om du har det?

og hvor længe i har været sammen, og om i har været testet "rene" mens i har været sammen

Vi har været sammen i 3,5 år, jeg blev testet for 2,5 år siden, og jeg havde ikke noget, og han vil ikke rigtig svare på hvordan han har fået det

Anmeld

11. august 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Vi har været sammen i 3,5 år, jeg blev testet for 2,5 år siden, og jeg havde ikke noget, og han vil ikke rigtig svare på hvordan han har fået det

Ja så kan det godt sket at der er ugler i mosen....

Du skal sørge for at blive tjekket selv, da du kan tag stor skade af at gå med det ubehandlet....

Og så er der vist en der skal forklare sig 

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Ja så kan det godt sket at der er ugler i mosen....

Du skal sørge for at blive tjekket selv, da du kan tag stor skade af at gå med det ubehandlet....

Og så er der vist en der skal forklare sig 

Tak for svar, vi må tage en snak senere, og se hvad der sker, jeg tænker bare at den kommer jo ikke af sig selv  

Anmeld

11. august 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Tak for svar, vi må tage en snak senere, og se hvad der sker, jeg tænker bare at den kommer jo ikke af sig selv  

Nej det gør den nemlig ikke.....

og er han os blevet testet før.... så er der nok en der har et forklarings problem...

pøj pøj med det 

Anmeld

11. august 2014

CarinaSB

Anonym skriver:

Hej

Det kan godt have været i kroppen selvom at han evt er blevet testet og den viste negativ .. :)

Anmeld

11. august 2014

mortilsilke

Jeg tror sku han har været dig utro så, jeg er ked af at sige det.. Jeg kender et venner par der skete det samme for da han bollede uden om.. Sorry to say..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.