Klar, parat, start!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2014

Mamalou

Meandu skriver:

Jeg skal begynde i et vikariat snart. Får ikke tid til at løbe om morgenen. Jeg bor tæt på Vejgaard. Hva med dig? Hvor gammel er du? 

Jeg bor heller ikke så langt fra Vejgård - i øgadekvarteret Jeg er 32. Hvad med dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

Mamalou

Lukas&Liam<3 skriver:

Ja og jeg sagde jeg skulle starte i dag, også laver kæresten fandeme pandekager som jeg jo ikke kan holde mig fra.
Men har da løbet 6,45km

Det er jo ikke fair Vi får som regel kage i morgen på job, så jeg bliver udfordret. Elsker kage

Anmeld

12. august 2014

Mamalou

Mami skriver:

Helt i orden  

spiser f.eks pastinak og gulerod stænger med skyr dip. 

Blomkål og broccoli, lynt stegt i 2 gram oliven olie og med krydderi  

butter nut sguash dip og porer stænger  

Lyder lækkert! Tak for inspiration

Anmeld

12. august 2014

Mamalou

forår skriver:

Jeg er også gået i gang med en livstilsændring. Jeg har betalt mig til en personlig træner

Så har fået kostplan og træningsprogram, også skal vi mødes hver 3. uge til vejning,mål, billedtagning og træning

Er super motiveret, både pga hvad det koster og fordi min krops alder er 50......og jeg er "kun" 35år....

Uha er det ikke dyrt? Er det en træner, der træner sammen med dig, eller hvordan fungerer det?

Anmeld

12. august 2014

Mamalou

Dafnies skriver:

Jeg vil gerne være med på en hepper
Jeg er selv lige gået igang igen. I januar/februar lykkedes det mig at tabe 7 kilo. Siden røg jeg helt ned i et sort hul, med alt for lav blodprocent og ingen energi og har desværre taget 4 kilo på igen..

Jeg vil gerne tabe 25 kilo, så der er lang vej for mig..

Du er mere end velkommen
Hvad gør du for at tabe dig?

Anmeld

12. august 2014

Mamalou

Lukas&Liam<3 skriver:

Ja og jeg sagde jeg skulle starte i dag, også laver kæresten fandeme pandekager som jeg jo ikke kan holde mig fra.
Men har da løbet 6,45km

Har lige et spørgsmål til runkeeper app'en. Betaler du for den opgraderede udgave? Jeg synes nemlig ikke, at jeg kan finde nogle programmer?

Anmeld

12. august 2014

Mami

Mamalou skriver:

Lyder lækkert! Tak for inspiration

Det var så lidt jeg skærer stænger og laver dip hver søndag og torsdag så har jeg altid hvis jeg bliver lækket sulten  

Anmeld

12. august 2014

Lukas&Liam<3

Mamalou skriver:

Har lige et spørgsmål til runkeeper app'en. Betaler du for den opgraderede udgave? Jeg synes nemlig ikke, at jeg kan finde nogle programmer?

Nej, jeg spørg lige min kæreste imorgen hvad han har gjordt

Anmeld

13. august 2014

Lukas&Liam<3

Lukas&Liam<3 skriver:

Nej, jeg spørg lige min kæreste imorgen hvad han har gjordt

Tryk på goals også oppe i højre hjørne på fløjten

Anmeld

13. august 2014

Monski

Mamalou skriver:

Begge dele er også ret nyt for mig - og er også motiveret

Har du gjort noget bestemt for at tabe dig?

Jeg er begyndt at træne og løbe lidt og så har jeg skåret de fleste kulhydrater fra. Altså i løbet af dagen prøver jeg at indtage så lidt kalorier som muligt, spiser skyr, hytteost osv.
- men til aftensmad spiser jeg som resten af familien, vores søn på 4 er meget småt spisende så jeg vil helst vise at alt mad er okay

Har faktisk tidligere tabt 17 kg ved træning på wiien, men så fik jeg den her søde kæreste og så røg 10 af dem på igen - blev så gravid, hvor jeg formåede slet ikke at tage på (tabte 1 kg) men efter fødsel gik jeg amok og tog 7 kg på så endte på præcis det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.