Klar, parat, start!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2014

Lukas&Liam<3

Janne T. skriver:

Jeg tæller kalorier på madlog.dk Og så har jeg et udgangspunkt om at jeg undgår hurtige kulhydrater, og jeg spiser ikke efter aftensmaden. Jeg er 170 cm. høj. Hvad med dig?

Super flot du har tabt dig 10kg, jeg må godt nok lige med på vognen.. Pyha, har før tælt kalorier, synes jeg gik død i det.. Tror bare jeg må bruge min sundefornuft..

Plejer at spise æg til morgenmad hvor jeg lige sauterer nogle grøntsager på panden

Og til aften spiser vi bare kød og grønt, meeen, frokost er et problem, savner en rugbrødsmad.. Hvad spiser du der?

Jeg er 1.71

Dyrker du motion?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

Malene76

Mamalou skriver:

Tak for det og i lige måde

Hvad er Lifesum?

Det er en app til telefonen der holder styr på dit madindtag. Kender du madlog? Det er i samme stil. Jeg synes det er let at have på telefonen så er der styr på det og jeg har let ved at opdatere. 

Kh. Malene 

Anmeld

11. august 2014

Mami

Mamalou skriver:

Hold da op

Hvad gør du får at tabe dig?

Jeg bruger madlog spiser 1250 kcal om dagen og dyrker 1-1,5 times motion om dagen  

Anmeld

11. august 2014

Mami

Lukas&Liam<3 skriver:

Gik så småt i gang med løb sidste mandag, denne uge skal kosten også med

Vejer 93kg ønsker at smide 30kg, mit realistiske mål er 20-25kg.. Så jeg har rimelig meget at gå igang med

Go for it!  

jeg vejede 100 kilo og vejer nu 82, skal smide 20 mere 

Anmeld

11. august 2014

Lukas&Liam<3

Mami skriver:

Go for it!  

jeg vejede 100 kilo og vejer nu 82, skal smide 20 mere 

Det skal jeg! Har vidst været lidt for "god" (læs dårlig) ved mig selv under graviditeterne
Super godt klaret!

Før jeg blev gravid havde jeg også lige tabt 25kg, men ja, er så dårlig til at holde det..

Anmeld

11. august 2014

Meandu

Mamalou skriver:

Jeg bor i Aalborg

Jeg bor også i Aalborg Hvornår løber du? 

Anmeld

11. august 2014

Mami

Lukas&Liam<3 skriver:

Det skal jeg! Har vidst været lidt for "god" (læs dårlig) ved mig selv under graviditeterne
Super godt klaret!

Før jeg blev gravid havde jeg også lige tabt 25kg, men ja, er så dårlig til at holde det..

Kender det, mine er også røget på under graviditeter. 

Jeg hepper på dig  

Anmeld

11. august 2014

Mamalou

Lukas&Liam<3 skriver:

Nej ikke rigtig, skær ris, brød, kartofler og pasta væk og spiser i stedet en massen grøntsager.
Er så igang med at træne mig op til 10km løb
Også går jeg egentlig også ind under fastekuren, men ikke bevidst. Har først tid til at spise morgenmad omkring kl 10 og vi spiser aftensmad kl 17, så det jo helt automatisk..

Det lyder lidt som min plan Det værste for mig er ikke kosten. Spiser ok sundt, det er derimod alt det udover som jeg spiser. Jeg har den sødeste tand

Hvilket program følger du frem mod de 10 km?

Anmeld

11. august 2014

Mamalou

Janne T. skriver:

Held og lykke, du skal nok komme langt med din motivation  

Jeg vil da gerne følges. Har været i gang i cirka 2 mdr og har tabt cirka 10 kg  

Det lyder godt! Virkelig sejt gået med alle de kg du har smidt

Anmeld

11. august 2014

Mamalou

Mami skriver:

Jeg bruger madlog spiser 1250 kcal om dagen og dyrker 1-1,5 times motion om dagen  

Bliver du ikke sulten? Synes det lyder som lidt? Uden at være ekspert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.