Klar, parat, start!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.480 visninger
51 svar
8 synes godt om
11. august 2014

Mamalou

Ja nu skal det dælme være. Jeg skal have smidt 5 kg. Starter i dag og planen er, at skærer drastisk ned på kulhydrater - muligvis kombinere det med 5:2 - og så gang i løb og crossfit. Er ret motiveret!

Er der nogen med erfaring med 5:2, der vil dele deres erfaringer, gode som dårligt?

Måske er der nogen, der er frisk på at starte vægttab sammen med mig eller nogle, der måske er i gang og som vil "følges", så vi kan heppe lidt på hinanden?

God mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

Malene76

Ja nu skal det dælme være. Jeg skal have smidt 5 kg. Starter i dag og planen er, at skærer drastisk ned på kulhydrater - muligvis kombinere det med 5:2 - og så gang i løb og crossfit. Er ret motiveret!

Er der nogen med erfaring med 5:2, der vil dele deres erfaringer, gode som dårligt?

Måske er der nogen, der er frisk på at starte vægttab sammen med mig eller nogle, der måske er i gang og som vil "følges", så vi kan heppe lidt på hinanden?

God mandag

Held og lykke.

Er selv lige startet op i dag og er også endelig ret så motiveret.  Her det dog 14 - 18 kg. jeg gerne vil af med. 14 kg., så rammer jeg vægten før barnløshedsbehandling og graviditet og 18 kg. så rammer jeg ønskevægten.

Jeg bruger Lifesum og ændre i min kost, så den bliver sundere. Jeg træner kun en smule pga. af en diskuspolaps, så det er mest for at stabilisere musklerne omkring det og ikke så meget for konditionens skyld.

KH Malene

Anmeld

11. august 2014

Mami

Jeg er igang og har pt tabt 18 kilo, skal smide 20 mere  så jeg er med på en hepper! 

Anmeld

11. august 2014

Chewy

Mami skriver:

Jeg er igang og har pt tabt 18 kilo, skal smide 20 mere  så jeg er med på en hepper! 

Wow, det er godt nok sejt! Stort tillykke med vægttabet

Anmeld

11. august 2014

Mami

Chewy skriver:

Wow, det er godt nok sejt! Stort tillykke med vægttabet

Mange tak  

Anmeld

11. august 2014

esioul

Mamalou skriver:

God mandag

crossfit er bare guld hepper på dig

Anmeld

11. august 2014

Meandu

Mamalou skriver:

God mandag

Fedt hvor bor du henne? Jeg vil også gerne tabe mig lidt, men mangler motivation. Det ville være nemmere hvis jeg havde en at følges med  

Anmeld

11. august 2014

Mamalou

Malene76 skriver:

Held og lykke.

Er selv lige startet op i dag og er også endelig ret så motiveret.  Her det dog 14 - 18 kg. jeg gerne vil af med. 14 kg., så rammer jeg vægten før barnløshedsbehandling og graviditet og 18 kg. så rammer jeg ønskevægten.

Jeg bruger Lifesum og ændre i min kost, så den bliver sundere. Jeg træner kun en smule pga. af en diskuspolaps, så det er mest for at stabilisere musklerne omkring det og ikke så meget for konditionens skyld.

KH Malene

Tak for det og i lige måde

Hvad er Lifesum?

Anmeld

11. august 2014

Mamalou

Mami skriver:

Hold da op

Hvad gør du får at tabe dig?

Anmeld

11. august 2014

Monski

Mamalou skriver:

God mandag

Jeg er også startet i dag, skal dog smide en del mere.
Har hverken erfaring med crossfit eller 5:2 men jeg er super motiveret!

Tabte lidt inden sommeren men så røg jeg desværre ud af rutinen, utrolig nok har jeg ikke taget noget af det på selvom jeg har spist som et svin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.