Klar, parat, start!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2014

Mamalou

esioul skriver:

crossfit er bare guld hepper på dig

Jeg har kun været afsted en gang og var øm i lang tid derefter. Jeg synes det er fedt, at man kan mærke, at man har brugt sin krop efter træningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

Lukas&Liam<3

Gik så småt i gang med løb sidste mandag, denne uge skal kosten også med

Vejer 93kg ønsker at smide 30kg, mit realistiske mål er 20-25kg.. Så jeg har rimelig meget at gå igang med

Anmeld

11. august 2014

Mamalou

Meandu skriver:

Fedt hvor bor du henne? Jeg vil også gerne tabe mig lidt, men mangler motivation. Det ville være nemmere hvis jeg havde en at følges med  

Jeg bor i Aalborg

Anmeld

11. august 2014

Mamalou

Monski skriver:

Jeg er også startet i dag, skal dog smide en del mere.
Har hverken erfaring med crossfit eller 5:2 men jeg er super motiveret!

Tabte lidt inden sommeren men så røg jeg desværre ud af rutinen, utrolig nok har jeg ikke taget noget af det på selvom jeg har spist som et svin

Begge dele er også ret nyt for mig - og er også motiveret

Har du gjort noget bestemt for at tabe dig?

Anmeld

11. august 2014

Mamalou

Lukas&Liam<3 skriver:

Vejer 93kg ønsker at smide 30kg, mit realistiske mål er 20-25kg.. Så jeg har rimelig meget at gå igang med

Det er fint at tage det i etaper
Har du planer om at følge en bestemt kur?

Anmeld

11. august 2014

Lukas&Liam<3

Mamalou skriver:

Det er fint at tage det i etaper
Har du planer om at følge en bestemt kur?

Nej ikke rigtig, skær ris, brød, kartofler og pasta væk og spiser i stedet en massen grøntsager.
Er så igang med at træne mig op til 10km løb
Også går jeg egentlig også ind under fastekuren, men ikke bevidst. Har først tid til at spise morgenmad omkring kl 10 og vi spiser aftensmad kl 17, så det jo helt automatisk..

Anmeld

11. august 2014

StudPsyk

Mamalou skriver:

Ja nu skal det dælme være. Jeg skal have smidt 5 kg. Starter i dag og planen er, at skærer drastisk ned på kulhydrater - muligvis kombinere det med 5:2 - og så gang i løb og crossfit. Er ret motiveret!

Er der nogen med erfaring med 5:2, der vil dele deres erfaringer, gode som dårligt?

Måske er der nogen, der er frisk på at starte vægttab sammen med mig eller nogle, der måske er i gang og som vil "følges", så vi kan heppe lidt på hinanden?

God mandag

Held og lykke, du skal nok komme langt med din motivation  

Jeg vil da gerne følges. Har været i gang i cirka 2 mdr og har tabt cirka 10 kg  

Anmeld

11. august 2014

StudPsyk

Lukas&Liam<3 skriver:

Så kan vi da også følges, vi er samme sted  Jeg vejer 92,8 i dag, startede på 102. Skal ned på 65, så mangler 27,8

Anmeld

11. august 2014

Lukas&Liam<3

Janne T. skriver:

Så kan vi da også følges, vi er samme sted  Jeg vejer 92,8 i dag, startede på 102. Skal ned på 65, så mangler 27,8

Ej hvor "sjovt"
Hvad gør du for at tabe dig?
Hvor høj er du?

Anmeld

11. august 2014

StudPsyk

Lukas&Liam<3 skriver:

Ej hvor "sjovt"
Hvad gør du for at tabe dig?
Hvor høj er du?

Jeg tæller kalorier på madlog.dk Og så har jeg et udgangspunkt om at jeg undgår hurtige kulhydrater, og jeg spiser ikke efter aftensmaden. Jeg er 170 cm. høj. Hvad med dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.