Hvor slemme skal smerterne være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2014

Kamilla-m

Anonym skriver:

Muligt at din læge ikke kan måle dit b12 niveau, men en ganske alm blodprøve kan altid.
Jeg er selv inde for det sundhedsfaglige fag, så jeg ved da en ting eller to om det jeg snakker om.

I en blod prøve kan hun ikke måle det netop fordi det er lavt.
Og du behøves ikke hidse dig op fordi jeg skriver at jeg ikke tror du kan blive sat i gang - en igang sættelse sker yderst sjældent - netop fordi det er et indgreb. Jeg har selv 4 børn - snart fem, og det er hvad de siger hver gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

Kamilla-m

Anonym skriver:

Mener du småskavanker i forhold til mit vitamin mangel?
For nerveskader er jo ikke småskavanker.
Jeg kan ikke optage jern fordi at jeg mangler b12, så er sat i behandling for b12 og jern mangel. Men der går stadig tid før jeg får bygget op på det rigtige niveau. Og de følger jeg har nu, det er ikke sikkert de forsvinder igen

Jeg har som sagt selv lav b 12 - og det bliver altså ikke bedre af at få baby ud - det er noget piller opbygger, og det tager samme tid, uanset om baby er i eller uden for maven.

Anmeld

10. august 2014

Anonym trådstarter

MortilMogL skriver:

I en blod prøve kan hun ikke måle det netop fordi det er lavt.
Og du behøves ikke hidse dig op fordi jeg skriver at jeg ikke tror du kan blive sat i gang - en igang sættelse sker yderst sjældent - netop fordi det er et indgreb. Jeg har selv 4 børn - snart fem, og det er hvad de siger hver gang.

Det har intet med igangsættelsen at gøre. Tro mig, jeg har også børn i forvejen.

Men det handler mere om, at du udtaler dig om ting som du tilsyneladende ikke ved ret meget om og blive påståelig.

Det kunne godt lyde, som om du selv har forsøgt at overbevise om igangsættelse når du har været gravid og har fået nej, er det der skoen trykker?

Anmeld

10. august 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Før de overvejer igangsættelse?
Jeg går lige snart ind i 37. Uge.

Skriv lige ano, da jeg ikke har lyst til at blive genkendt af evt. familie og venner.

Har mange forfærdelige smerter og jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre? Smertestillende i form af panodil virker slet ikke.
Mine smerter sidder i mit bækken, og jeg kan ikke gå 2-300 meter før jeg er sengeliggende resten af dagen
Smerterne stråler op i ryg og ned i mine ben, det er så forfærdeligt.
Vågner flere gange om natten med smerter og når jeg så vågner, skal jeg selvfølgelig også tisse og det er bare en kamp at komme op og ud på toilettet

Har efterhånden så ondt af min kæreste om vitterligt laver 95% af alt det huslige, mens jeg bare ligger her, har det så skidt med det

Ud over det har jeg en lav blodprocent og b12 mangel, som gør mig usædvanlig træt. Har kvalme, ondt i maven og er svimmel.
Kan godt mærke, at min krop reagere på det og tror jeg har haft b12 mangel i lang tid.
Har ofte følelsesforstyrrelser i arm og hoved, smerter i underarm og i håndled og en sær fornemmelse jeg får i kroppen ind imellem hvor det ikke føles som om den er helt med i et par sekunder.
Det er så ubehageligt!!

Skal først til JM på onsdag i næste uge igen, og har selvfølgelig tænkt mig at fortælle hende det hele.
Men jeg kan simpelthen ikke rumme tanken om, at skulle gå i 6 uger mere. Hverken fysisk eller mentalt.

Tror i der er chance for at de vil gøre noget?
Altså forventer ikke noget lige nu og her, men måske bare omkring termin?

Det blev vist lidt længere end jeg lige havde tænkt

Helt ærligt, nej jeg tror ikke du skal forvente det.

Der er jo ikke langt igen, forstår godt det virker uoverskueligt, men det bedste er nu at fuldføre så meget som muligt??

Trøst dig med at det SNART er ovre...

Anmeld

10. august 2014

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Helt ærligt, nej jeg tror ikke du skal forvente det.

Der er jo ikke langt igen, forstår godt det virker uoverskueligt, men det bedste er nu at fuldføre så meget som muligt??

Trøst dig med at det SNART er ovre...

Det er meget uoverskueligt når man har andre børn også.

Som sagt forventer jeg heller ikke noget lige nu og her, men sådan omkring termin og der har man jo "fuldført" som du siger.

Bliver bare bange for alle de her nervesystemsskader, som min krop viser tegn på. Det er meget ubehageligt.

Anmeld

10. august 2014

Kamilla-m

Anonym skriver:

Det har intet med igangsættelsen at gøre. Tro mig, jeg har også børn i forvejen.

Men det handler mere om, at du udtaler dig om ting som du tilsyneladende ikke ved ret meget om og blive påståelig.

Det kunne godt lyde, som om du selv har forsøgt at overbevise om igangsættelse når du har været gravid og har fået nej, er det der skoen trykker?

Ej gider du stoppe dig selv, helt ærlig? Jeg svare dig pænt!
Jeg ved udmærket hvad jeg snakker om - har det som sagt selv!

Og nej - det har jeg ikke, jeg de hvad vilkårene er. Derfor Gider jeg slet ikke spørge :-).

Anmeld

10. august 2014

Anonym trådstarter

MortilMogL skriver:

Ej gider du stoppe dig selv, helt ærlig? Jeg svare dig pænt!
Jeg ved udmærket hvad jeg snakker om - har det som sagt selv!

Og nej - det har jeg ikke, jeg de hvad vilkårene er. Derfor Gider jeg slet ikke spørge :-).

Tror bare vi holder her.
Jeg er bestemt ikke sur omkring igangsættelse, men jeg gider ikke bruge min tid på at du skal være påståelig omkring noget du ikke ved noget om.

Anmeld

10. august 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Tror bare vi holder her.
Jeg er bestemt ikke sur omkring igangsættelse, men jeg gider ikke bruge min tid på at du skal være påståelig omkring noget du ikke ved noget om.

Oh... my.... god.....!!! Hormonella much?

Anmeld

10. august 2014

Mor Christa

Hvor træls at gå med smerter på den måde! Vil dog sige at det er meget forskelligt om de sætter igang eller ej! 

Ved mit første barn havde jeg svær bækkenløsning, og min læge rådede mig til en vægtscanning af baby, for at se om vi kunne sætte mig igang 38+2, pga smerterne på mig, og det kunne vi, så det gjorde vi

her anden gang med Ida , havde jeg endnu engang denne bækkenløsning, men blev ikke sat igang, og dette skyldes at Ida var lidt mindre end gennemsnittet

jeg tror derfor det afhænger af baby :-) Victor var 18% større end gennemsnittet og Ida var 13% under :-) 

Anmeld

10. august 2014

Kamilla-m

Anonym skriver:

Tror bare vi holder her.

Jøsses man!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.