Hvor slemme skal smerterne være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.213 visninger
48 svar
13 synes godt om
10. august 2014

Anonym trådstarter

Før de overvejer igangsættelse?
Jeg går lige snart ind i 37. Uge.

Skriv lige ano, da jeg ikke har lyst til at blive genkendt af evt. familie og venner.

Har mange forfærdelige smerter og jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre? Smertestillende i form af panodil virker slet ikke.
Mine smerter sidder i mit bækken, og jeg kan ikke gå 2-300 meter før jeg er sengeliggende resten af dagen
Smerterne stråler op i ryg og ned i mine ben, det er så forfærdeligt.
Vågner flere gange om natten med smerter og når jeg så vågner, skal jeg selvfølgelig også tisse og det er bare en kamp at komme op og ud på toilettet

Har efterhånden så ondt af min kæreste om vitterligt laver 95% af alt det huslige, mens jeg bare ligger her, har det så skidt med det

Ud over det har jeg en lav blodprocent og b12 mangel, som gør mig usædvanlig træt. Har kvalme, ondt i maven og er svimmel.
Kan godt mærke, at min krop reagere på det og tror jeg har haft b12 mangel i lang tid.
Har ofte følelsesforstyrrelser i arm og hoved, smerter i underarm og i håndled og en sær fornemmelse jeg får i kroppen ind imellem hvor det ikke føles som om den er helt med i et par sekunder.
Det er så ubehageligt!!

Skal først til JM på onsdag i næste uge igen, og har selvfølgelig tænkt mig at fortælle hende det hele.
Men jeg kan simpelthen ikke rumme tanken om, at skulle gå i 6 uger mere. Hverken fysisk eller mentalt.

Tror i der er chance for at de vil gøre noget?
Altså forventer ikke noget lige nu og her, men måske bare omkring termin?

Det blev vist lidt længere end jeg lige havde tænkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

Kamilla-m

Det tror jeg ikke nej /:.
Håber det snart går over

Anmeld

10. august 2014

Kamilla-m

Håber det snart går over

Anmeld

10. august 2014

Anonym trådstarter

MortilMogL skriver:

Håber det snart går over

Men det er jo netop det det ikke gør. Ved b12 mangel i længere tid risikere med skader i nervesystemet som er uoprettelige. Og det viser min krop allerede tegn på og det gør det ikke bedre at graviditeten kræver mere af min krop.

Anmeld

10. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Men det er jo netop det det ikke gør. Ved b12 mangel i længere tid risikere med skader i nervesystemet som er uoprettelige. Og det viser min krop allerede tegn på og det gør det ikke bedre at graviditeten kræver mere af min krop.

Det må kræve en lægelig vurdering....og så skal du nok overveje, om du i det hele taget skal have flere børn.

Anmeld

10. august 2014

Elgaard73

Hej...Kan desværre ikke svare på om de vil sætte dig igang. Med hensyn til dit bækken, ryg og ben, så er det jo normalt at være ret besværet så langt henne i graviditeten.

Kan der ikke gøres noget ved det vitamin mangel? Har du snakket med din læge? Ellers så syntes jeg bestemt at du skal gøre det. Je tænker, at hvis du først får styr på alle de småskavanker det giver, så vil du også bedre kunne håndtere dit bækken OSV. 

Håber bestemt at du får bedre. 

Anmeld

10. august 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det må kræve en lægelig vurdering....og så skal du nok overveje, om du i det hele taget skal have flere børn.

Flere børn?
Hvordan det?

Anmeld

10. august 2014

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Hej...Kan desværre ikke svare på om de vil sætte dig igang. Med hensyn til dit bækken, ryg og ben, så er det jo normalt at være ret besværet så langt henne i graviditeten.

Kan der ikke gøres noget ved det vitamin mangel? Har du snakket med din læge? Ellers så syntes jeg bestemt at du skal gøre det. Je tænker, at hvis du først får styr på alle de småskavanker det giver, så vil du også bedre kunne håndtere dit bækken OSV. 

Håber bestemt at du får bedre. 

Mener du småskavanker i forhold til mit vitamin mangel?
For nerveskader er jo ikke småskavanker.
Jeg kan ikke optage jern fordi at jeg mangler b12, så er sat i behandling for b12 og jern mangel. Men der går stadig tid før jeg får bygget op på det rigtige niveau. Og de følger jeg har nu, det er ikke sikkert de forsvinder igen

Anmeld

10. august 2014

Kamilla-m

Anonym skriver:

Det ved jeg - mit er selv så lavt at min læge ikke kan måle det /:.
Men du kan jo prøve snak med dem, men du skal ikke regne med det.

Anmeld

10. august 2014

Anonym trådstarter

MortilMogL skriver:

Det ved jeg - mit er selv så lavt at min læge ikke kan måle det /:.
Men du kan jo prøve snak med dem, men du skal ikke regne med det.

Muligt at din læge ikke kan måle dit b12 niveau, men en ganske alm blodprøve kan altid.
Jeg er selv inde for det sundhedsfaglige fag, så jeg ved da en ting eller to om det jeg snakker om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.