Før de overvejer igangsættelse?
Jeg går lige snart ind i 37. Uge.
Skriv lige ano, da jeg ikke har lyst til at blive genkendt af evt. familie og venner.
Har mange forfærdelige smerter og jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre? Smertestillende i form af panodil virker slet ikke.
Mine smerter sidder i mit bækken, og jeg kan ikke gå 2-300 meter før jeg er sengeliggende resten af dagen

Smerterne stråler op i ryg og ned i mine ben, det er så forfærdeligt.
Vågner flere gange om natten med smerter og når jeg så vågner, skal jeg selvfølgelig også tisse og det er bare en kamp at komme op og ud på toilettet

Har efterhånden så ondt af min kæreste om vitterligt laver 95% af alt det huslige, mens jeg bare ligger her, har det så skidt med det

Ud over det har jeg en lav blodprocent og b12 mangel, som gør mig usædvanlig træt. Har kvalme, ondt i maven og er svimmel.
Kan godt mærke, at min krop reagere på det og tror jeg har haft b12 mangel i lang tid.
Har ofte følelsesforstyrrelser i arm og hoved, smerter i underarm og i håndled og en sær fornemmelse jeg får i kroppen ind imellem hvor det ikke føles som om den er helt med i et par sekunder.
Det er så ubehageligt!!
Skal først til JM på onsdag i næste uge igen, og har selvfølgelig tænkt mig at fortælle hende det hele.
Men jeg kan simpelthen ikke rumme tanken om, at skulle gå i 6 uger mere. Hverken fysisk eller mentalt.
Tror i der er chance for at de vil gøre noget?
Altså forventer ikke noget lige nu og her, men måske bare omkring termin?
Det blev vist lidt længere end jeg lige havde tænkt