Mor til Ella skriver:
Hej dejlige damer.
Jeg har en dejlig pige på knap 2,5 år, og hun er en dejlig livlig og ikke mindst kærlig pige.
Putningen er efterhånden et helved med skrigen og råben fra Ellas side.
Vi har prøvet at putte alt mellem 19 og 20, hun er ikke tidligt oppe.
Vi starter putteritualet ca 30 min før med at at tage nattøj på og børste tænder så sidder vi gerne og hygger nusser ca 20 min for at falde til ro.
Så går vi op og læser 2 små pixi bøger og synger en putte sang.
Hertil er det ren hygge, MEN så starter vi ellers, hun starter med at sparke dynen af, og sige dynen på og det fortsætter hele vejen igennem. Så begynder hun at sparke og slå, rende ned af trapper og jeg går så op med hende igen og siger GODNAT igen og går, så begynder piben og hysteriet og så snart hun ser mig griner hun SÅ flabet.
Far er nød til at skal op og markere sig hver aften, nu sidder han oppe ved værelset for at hun ikke render rundt.
Jeg er så træt af det, ved selvfølgelig godt at varmen ikke gør det bedre.
vi bruger 1,5 -2 timer på putning.
Men hvad fanen går jeg galt? Det er så træls at afslutte dagen sådan HVER dag, når dagene ellers er så hyggelige. Og det er så tydeligt at hun ikke er ked af det, men bare prøver mig af.
Skal siges at hun fik en lillesøster for knap 5 uger siden, men at problemerne var der også før, men de er blevet værre her i hendes ferie.
håber virkelig på nogle guldkorn....
Det lyder nøjagtig som min lige for et par uger siden. Vi havde kæmpet et halvt år med hende, hvor nogle aftener kunne det tage 2 timer for hende at falde i søvn. Efter et halvt års tid på den måde, puttede vi hende i vores seng, det hjalp en del, men hun prøvede os stadig af. Nu har hun sovet i vores seng i et halvt års tid, og for tre dage siden, sagde jeg til hende, at i aften sku hun sove i sin store pigeseng på sit værelse. Den var hun helt med på. Hun sover ikke med det samme, men ligger og hygger lidt, i hvert fald en times tid, og så falder hun i søvn - og der er vi max inde ved hende 2 gange.. Ved ikke om det bare er fordi vi har gjort det på det perfekte tidspunkt eller hvad, men vi knokler slet ikke med hende mere.. Måske et spørgsmål om tid?
De prøver os jo grænseløst meget af , de små pus....
Anmeld