Bør jeg indberette min bror og svigerinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2014

Muhmi

Hvis hun rusker sin 3 uger gamle datter og råber hende ind i hovedet, så kan jeg ikke forstå du ikke straks ringede efter politiet, hun skal da ABSOLUT ikke være i nærheden af den pige før hun har fået styr på sin vrede!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2014

stjernehimmel

Muhmi skriver:

Hvis hun rusker sin 3 uger gamle datter og råber hende ind i hovedet, så kan jeg ikke forstå du ikke straks ringede efter politiet, hun skal da ABSOLUT ikke være i nærheden af den pige før hun har fået styr på sin vrede!!

lige præcis min tanke....

havde ringet til politiet med det samme... og så er jeg fuldstændig ligeglad med om det er familie eller ej 

Anmeld

23. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Havde det kun været rod og forkert påklædning havde jeg ikke lavet nogen underrretning, da sp og pædagogen nok ser det samme. Men da du har været vidne til at hun ruskede barnet, synes jeg du skal lave en underrretning. 

En eller anden foreslog du skal hive fat i pædagogen. Det skal du ikke, for pædagogen kan ikke bruge 3. Håndsviden til noget (det er nærmest det samme som sladder) så du må lave en underretning hvor du detaljeret beskriver hvad der skete da hun ruskede barnet. Prøv at være neutral og beskriv kun hvad der skete og bland ikke andet i det. 

Held og lykke. 

Anmeld

23. juli 2014

blomst84

Du har inberetningspligt! Det er strafbart at ligge inde med de oplysninger om en baby der bliver udsat for vold og råben... Politiet eller de sociale myndigheder skal underrettes med det samme

Anmeld

23. juli 2014

Aabye

Jeg er simpelthen så nysgerrig efter at få en opdatering.. 

Det er vel, forhåbentligt, blevet anmeldt til de rette instanser?

Anmeld

23. juli 2014

TNBC

Aabye skriver:

Jeg er simpelthen så nysgerrig efter at få en opdatering.. 

Det er vel, forhåbentligt, blevet anmeldt til de rette instanser?

Ja også mig, siden ts ikke har sagt noget siden startindlægget.

Anmeld

23. juli 2014

os2

Håber du har gjort noget - for den lille piges skyld - får det helt dårligt over at tænke på det - hun kan jo intet stille op over for de forfærdelige forældre, stakkels lille pige. 

Tænker ikke på rodet, det er hvad det er, men at de rusker hende og råber ad hende; 3 uger gammel??!! Hvad tænker de dog på???!!!

Anmeld

23. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
os2 skriver:

Håber du har gjort noget - for den lille piges skyld - får det helt dårligt over at tænke på det - hun kan jo intet stille op over for de forfærdelige forældre, stakkels lille pige. 

Tænker ikke på rodet, det er hvad det er, men at de rusker hende og råber ad hende; 3 uger gammel??!! Hvad tænker de dog på???!!!

Afmagt og så ved de nok ikke bedre. 

Anmeld

24. juli 2014

Aabye

Yurie skriver:

Ja også mig, siden ts ikke har sagt noget siden startindlægget.

Gad vide om det er en and..

Anmeld

24. juli 2014

TNBC

Aabye skriver:

Gad vide om det er en and..

Måske. Det er lidt mærkeligt at hun ikke har skrevet noget overhovedet. Hvis det er, synes jeg det er en dårlig joke. At joke om et lille barns sikkerhed er ikk ok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.