Skuffet over kæresten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2014

Orkide86

Mor Christa skriver:

Ej hvor tarveligt :-( kan fanme godt forstå at du er træt af det! 

Havde det været mig, havde jeg pakket mit barn og kørt hjem til mine forældre eller søster eller noget pg holdt ferie selv uden kontakt til ham imens ! Øv :-(

Ja ved sku ikke hva jeg skal. Er så skuffet. Men må jo få det bedste ud af det for min datters skyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2014

Skouboe

Bor I sammen?

Anmeld

17. juli 2014

Orkide86

Moaren skriver:

Kan virkelig godt forstå du er skuffet. Hvis det var mig, var jeg blevet pisse pige-sur og havde sagt "du tager bare afsted min ven, vi klarer os uden dig!". 

Send ham afsted og hyg dig hjemme med din pige og smut i på nogle ture. Så kan han sidde i sommerhus og forhåbentlig have dårlig samvittighed. Og har han ikke dårlig samvittighed, ja så ved jeg sgu snart ikke.

Jeg var altså blevet gal!

Ja sagde os til ham at han bare kunne tage afsted så var der i det mindste en af os der fik en god ferie. Og at vi sku sku nok klare os. 

Tror min datter og jeg slår telt op i haven..

men fuck jeg er skuffet

Anmeld

17. juli 2014

Orkide86

Skouboe skriver:

Bor I sammen?

Ikke fast men han er her 5dage om ugen

Anmeld

17. juli 2014

Mor Christa

Mirjam123 skriver:

Ja ved sku ikke hva jeg skal. Er så skuffet. Men må jo få det bedste ud af det for min datters skyld

Ja, det kan jeg godt forstå at du er! Jeg var satme blevet gal hvis det var herhjemme! Man kan altså bare ikke puste og have mel i munden på samme tid! Jeg mener , forståeligt at han gerne vil med vennerne, men uforståeligt at det er på bekostning af jer!

kæmpe kram skal du ha!

Anmeld

17. juli 2014

Skouboe

Mirjam123 skriver:

Ikke fast men han er her 5dage om ugen

Ikke for at springe til nogle konklusioner, men jeg ville nok seriøst overveje et forhold, hvor jeg og mit barn i dén grad blev nedprioriteret.

Hvordan er han ellers til at prioritere jer i hverdagen?

Anmeld

17. juli 2014

SussieThyssen

Mirjam123 skriver:

Hej..

for længe siden fik min kæreste endelig lov at have ferie i uge 30 af hans chef. Jeg blev rigtig glad for der har min datter og jeg ferie.. Jeg har ikke haft forventninger til at vi skulle på ferie eller noget, bare det at være sammen den uge som en lille familie. 

Men i tirsdags skriver han så hvad jeg har tænkt mig med ferie. For han siger vi ikke har råd og at han er blevet spurgt af hans venner om han vil med dem på ferie i sommerhus. 

Jeg siger så at vi jo ikke behøver tage på ferie men endags ture eller sådan noget som ikke koster det vilde. 

Men han gad satme ikke sove i den her by hvor hans arbejde var i baghaven.. Men jeg siger så at det jo er det vi har råd til. Men han vil hellere lade min datter og jeg blive her og så selv tage i sommerhus med hans venner og der er jeg selvfølgelig ikke inviteret.. Nu er jeg kommet der til jeg bare gir efter og siger at han bare kan tage afsted for han fatter åbenbart ikke mit behov om at jeg gerne han skal være sammen med os  så må mig og min datter bare blive her og selv tage på små ture.  Føles sku som om jeg stadig er alene mor :-( kæresten og jeg har været sammen i 1 år.

er det forkert af mig at være skuffet?

Undskyld jeg siger det....men sikke da en møg forkælet møgunge du har fundet dig der. 

Var jeg dig så satte jeg ham stolen for døren og sagde:
Søde skat, hvis du vil mig og den lille, så er det her, sammen med os du holder ferie.
Ungkarletiden er forbi, du har kone og barn..tag ansvaret eller skrid..du skal ikke være hulemand i mit liv!!!

Ikke om jeg fandt mig i sådan en pattebarnsopførsel.
Jeg kan så godt forstå du er skuffet over ham.
Ferie med venner er noget man kan gøre HVIS man har råd og har tiden til det og ens partner synes det er ok, ellers ikke.

Det er så min mening, nu har du fået mit syn på sagen.
Knus og mange kram

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. juli 2014

Hullabullabulla

Normalt er jeg et ret large menneske der tolererer en del, og mener at ens personlige frihed betyder ret meget...Men det her ville jeg ikke ha accepteret.. Jeg ville kræve at han blev hjemme og beviste at han ville jer som familie..

Hvis ikke ens partner vil bruge den eneste uges ferie personen har sammen med familien, tjaeh så er jeg ikke sikker på at jeg længere ville kalde den partner for min kæreste...

Anmeld

17. juli 2014

Trekløver(:

Mirjam123 skriver:

Hej..

for længe siden fik min kæreste endelig lov at have ferie i uge 30 af hans chef. Jeg blev rigtig glad for der har min datter og jeg ferie.. Jeg har ikke haft forventninger til at vi skulle på ferie eller noget, bare det at være sammen den uge som en lille familie. 

Men i tirsdags skriver han så hvad jeg har tænkt mig med ferie. For han siger vi ikke har råd og at han er blevet spurgt af hans venner om han vil med dem på ferie i sommerhus. 

Jeg siger så at vi jo ikke behøver tage på ferie men endags ture eller sådan noget som ikke koster det vilde. 

Men han gad satme ikke sove i den her by hvor hans arbejde var i baghaven.. Men jeg siger så at det jo er det vi har råd til. Men han vil hellere lade min datter og jeg blive her og så selv tage i sommerhus med hans venner og der er jeg selvfølgelig ikke inviteret.. Nu er jeg kommet der til jeg bare gir efter og siger at han bare kan tage afsted for han fatter åbenbart ikke mit behov om at jeg gerne han skal være sammen med os  så må mig og min datter bare blive her og selv tage på små ture.  Føles sku som om jeg stadig er alene mor :-( kæresten og jeg har været sammen i 1 år.

Kan sørme godt forstå du er skuffet. Efter min mening prioterere han helt forkert!

Det ville være noget andet hvis han sagde, han skulle i sommerhus et par dage, men da ikke hele ferien. Er han sådan, så ville jeg nok lige overveje om han virkelig er mand nok til dig og dit barn.

Jøsses nogle tråde, men tarvelige mænd der er herinde i dag!

Anmeld

17. juli 2014

sukkergrisen

Mirjam123 skriver:

Hej..

Kan eddermame godt forstå, at du er skuffet!

Hvis det var min kæreste, så havde jeg sagt til ham; enten vælger du mig, eller osse skal du fandme ikke regne med at komme tilbage!

Eller noget i den stil.

Jeg var kogt fuldstændig, hvis det var mig, han sagde sådan til, og havde et barn sammen med!

Idiot han er man!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.