Sorry, men det gør simpelthen så latterligt ondt at det slet slet ikke er til at forestille sig

Jeg blev sat i gang, så jeg oplevede det man kalder en vestorm, dvs., veer uafbrudt uden de mindste pauser - groft sagt følte jeg at det var en lang ve der varede i timevis indtil jeg blev dopet

Lige inden jeg blev dopet, havde jeg så ondt at jeg rystede over hele kroppen og de måtte holde mig nogenlunde fast for at narkoselægen kunne stikke i mig.
Jeg kan ikke forklare hvor smerterne var henne, altså ligesom de andre kan sætte ord på som lænden osv, for mig var det hele maven, altså hele livmoderen jeg kunne mærke - det gjorde simpelthen så ondt all over. Jeg fik så epidural og jeg følte jeg kom i himlen. Indtil den ikke virkede mere og det gør den typisk ikke, når man når til at være 9 cm åben, sådan cirka. Så kom alle smerterne tilbage sammen med en seriøs gang kvalme grundet smerterne.
Men så kom pressefasen og den er faktisk meget nemmere at have med at gøre selvom det også gør så psykopatisk ondt, men idet at man her kan arbejde med smerten, så er det bare meget mere udholdeligt.
Og ja jeg er enig med hende der skriver, at havde man brækket min arm havde jeg ikke mærket det. Tænk på hvis man flækker under fødslen er det heller ikke noget man mærker - hvilket jo normalt nok lige ville kunne mærkes temmelig kraftigt

Og det skal lige siges at jeg har en høj smertetærskel og er egentlig rimelig hardcore. Men uha de veer der, da mødte jeg godt nok min overmand

Men det der er vildt er jo at selvom det er så sindssyge smerter og det er så voldsomt, at man slet ikke registrerer den tid man ligger der, så ved man jo at det betyder man snart møder sin lille baby. Og det gør at man bare kan det! Og endnu vildere er at ligeså snart baby er ude og kommer op til en -. så er alle smerter pist væk
Anmeld