Jeg tror jeg bliver mobbet.... (Meget langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2014

Mamalou

Muhmi skriver:

Det er også derfor jeg kontakter fagforening først for det nytter jo ikke at ringe til lederen hvis hun heller ikke selv har styr på reglerne omkring det med sygdom osv

Nej hun lyder heller ikke særlig sympatisk. Desuden skal din kollega heller ikke ringe, men din leder.

Held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2014

Benjamins'mor

Muhmi skriver:

Ja det har jeg også flere gange i dag spurgt mig selv om og disse damer er over 50 begge to, men ja det opfører sig virkelig som to stride børster fra 7.-8. klasse 

Kender du det, at man først kommer i tanker om hvad man skulle have sagt, EFTER episoden? Sådan har jeg det nemlig altid og der har jeg altid et super rapkæftet svar klar, i mit hoved, men ikke i situationen, for der bliver jeg bare helt paf over at man kan opføre sig sådan... hehe

Det kender jeg ALT for godt.
Når man står i situationen kan man ikke få sig selv til at sige noget og lader som ingenting, men når så man får tid til at stoppe op og tænke over tingene, så har man en masse man kommer i tanke om man kunne have sagt og ærgrer sig rigtigt meget.
Men jeg ville næste gang de sagde du lige skulle et eller andet sige nej, og så få snakket med fagforeningen som andre også skriver. De skal da selvfølgelig selv passe deres borgere, de har jo oven i købet SELV valgt dem.

Anmeld

11. juli 2014

Muhmi

Mamalou skriver:

Nej hun lyder heller ikke særlig sympatisk. Desuden skal din kollega heller ikke ringe, men din leder.

Held og lykke med det

Jo tak Og tak for dine kommentarer 

Anmeld

11. juli 2014

rimor

Muhmi skriver:

Nope det er det ikke

OK. Håber så du har ringet til lederen Fik du ringet til fagforeningen i dag? 

Anmeld

11. juli 2014

Muhmi

rimor skriver:

OK. Håber så du har ringet til lederen Fik du ringet til fagforeningen i dag? 

Nej, jeg ringer i morgen tidlig...

Anmeld

11. juli 2014

Muhmi

Benjamins'mor skriver:

Det kender jeg ALT for godt.
Når man står i situationen kan man ikke få sig selv til at sige noget og lader som ingenting, men når så man får tid til at stoppe op og tænke over tingene, så har man en masse man kommer i tanke om man kunne have sagt og ærgrer sig rigtigt meget.
Men jeg ville næste gang de sagde du lige skulle et eller andet sige nej, og så få snakket med fagforeningen som andre også skriver. De skal da selvfølgelig selv passe deres borgere, de har jo oven i købet SELV valgt dem.

Nemlig 

Ja det er jo også det der undrer mig, de vælger nemme borgere selv og giver mig de svære, men deres var jo så ikke nemme nok kan man vel sige....

Anmeld

11. juli 2014

Jj1709

Muhmi skriver:

Ja uha, den skide konfliske(hed) dukker virkelig op i mig i sådanne situationer, for ja, jeg tænker jo at de er mine overhoveder, både i alder men også i uddannelse....

Ja jeg ved jeg er en tøffel og de får virkelig varmet deres ure tæer hos mig lige nu hehe

Lige nu syntes jeg faktisk du skal føle dig som den overordnede, du klare dine egne samt nogle af deres arbejdsopgaver, og ovenikøbet er du tildelt flest borgere... Jeg syntes virkelig du skal give dig selv et stort skulderklap, du er sej!  Og oveni det, så er det ikke særlig respektfuldt at te sig som de 2 gør.. Igen, føl dig lidt hævet over dem, du har grund til det for du er tydeligvis den mest ansvarsfulde af jer... Men vigtigst af alt, du skal have det godt med at være på job, og derfor skal du simpelthen sige fra næste gang din mave fornemmelse siger nej fandeme nej.. Spark dig selv bagi og giv dem ren besked  Du kan godt! 

Anmeld

11. juli 2014

Bshizzle

Hold da op en tålmodighed du har  

har ikke læst hele tråden igennem, for tror godt du selv ved hvad DU skal gøre! 

og så tænker jeg.. De må da SLET ikke kontakte dig på dine sygedage og be dig om at møde op?? (Eller har jeg misforstået..? - må man nemlig ikke i det job jeg er i).

Folk har faktisk meldt firmaer/arbejdspladser for  diskrimination da de nogle steder kontakter dem næsten hver dag. 

Op med hovedet.. Snak med lederen og fagforeningen, 

Anmeld

11. juli 2014

Rockertand

Muhmi skriver:

Nej, jeg ringer i morgen tidlig...

Vil bare ønske pøj-pøj med i dag....du skal nok klare det!

Et sidespørgsmål: Hvor langt er din mand fra at få job, synes måske bare, at det er meget ansvar, der hviler på dine skuldre, hvis han slet ingen indtægt har?

Anmeld

11. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Muhmi skriver:

Ja uha, den skide konfliske(hed) dukker virkelig op i mig i sådanne situationer, for ja, jeg tænker jo at de er mine overhoveder, både i alder men også i uddannelse....

Ja jeg ved jeg er en tøffel og de får virkelig varmet deres ure tæer hos mig lige nu hehe

Hov stop lige en halv, bliver nødt til at svare her, selvom jeg ikke har læst tråden til ende - de er altså ikke dine 'overhoveder' eller overordnede!!! Det er dine kollegaer, som har nogle andre arbejdsopgaver end dig (kva deres uddannelse)!!!!!
Det gør dem ikke(!!!) mere værd end dig
I skal og BØR være ligeværdige kollegaer med forskellige opgaver og at de er omkring de 50, gør dem bare..... Ja ÆLDRE De har muligvis en masse erfaring, men det kan jo være fuldstændig ligegyldig, så længe de ikke bruger den til en skid!!!

Jeg er selv uddannet pædagog, men mine medhjælper kollegaer er da bestemt ligeså meget værd for arbejdspladsen (og for mig) som mig - vi har blot forskellige opgaver (nogle af dem )

Nå, men jeg er helt enig med de andre - sikke nogle gimper(!!!) du arbejder sammen med!!! Det er bare IKKE i orden!! Jeg håber, fagforeningen OG din leder hjælper dig (og så er du selvfølgelig nødt til at sige fra )

/ Taco78 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.