Jeg tror jeg bliver mobbet.... (Meget langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2014

Muhmi

Lukas&Liam<3 skriver:

Stakkels dig siger jeg bare!
Ville ringe og snakke med fagforeningen, har hørt mange steder har vildt dårligt arbejdsmiljø, der må sgu snart ske noget.
Ville sige fra hvis jeg var dig, men igen, kan godt se det er svært da de bare kan fyre dig

Nemlig og det sidste jeg har brug for er en fyrring... Jeg har den eneste indtægt så vi har simpelthen ikke råd til at jeg flipper ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

Muhmi

Jj1709 skriver:

Jeg kan nemt se du bliver behandlet uretfærdigt men jeg sidder simpelthen og tænker at de behandler dig sådan, fordi du ikke siger fra.. Efter hvad jeg kan læse gør du jo hvad de beder dig om, hvergang, og så er det jo nemt for dem at fortsætte i samme spor.. Du bliver simpelthen nødtil at åbne munden før tingene ændre sig.. Hvis ikke du er god til det, så må du lære det.. Jeg er enig i man ikke skal tage den foran en borger, men så kan man tage den på kontoret når de "skriver" .. Sig fra, for din egen skyld.. Til dig! 

Er meget enig i det du skriver, jeg får IKKE sagt fra, først fordi jeg ikke har noget imod at arbejde når jeg ER på arbejde, men dernæst også fordi jeg frygter en fyreseddel....

Anmeld

10. juli 2014

Muhmi

Aisha skriver:

Omg ! Jeg er helt rystet !!!!!!! Jeg er selv ass. Og sådan forgår det slet ikke på vores afd. Tror mig du bliver udnyttet og du siger ingenting ! Jeg har aldrig mødt sådan en person som dig med en enormmmm tålmodighed. Nu må du sige noget ! Afsted til FOA eller din leder.

Jeg gør begge dele i morgen, men hold nu kæft, en sag som denne vil strække sig over et år eller to og jeg ved bare ikke om jeg har overskuddet til det, samtidig med at jeg jo så i hvert fald ikke har et arbejde der efter sommerferien

Anmeld

10. juli 2014

Muhmi

EnGodMor skriver:

Hold nu fast

Det der er bare langt fra iorden!!!!!

Men håber det er okay med nogle spørgsmål

Hvad siger lederen til a og b? Bliver det bare accepterede af lederen at de to møg kællinger behandler andre ansatte sådan? 

Har du booket et møde med lederen, og fortalte om de dårlige oplevelser og behandlinger du sådan jævnligt får? 

Og ingen fortjener sådanne behandling som du har fået på bare en dag, jeg var stjernet fuldkommen ud, og så ville jeg ellers skide på om jeg var blevet fyret nu eller på længere sigt. 

Der er så mange andre steder hvor der er godt arbejdsmiljø og gode kollegaer, så du skal bestemt ikke ofre dig der hvor du er nu, for at håbe på at få fast job osv. 

Det sted hvor du er nu fortjener dig overhovedet ikke!!!!!!

Ingen skal udnyttes, være kaste bold eller behandles så dårligt, at de går ked af det hjem fra arbejde!!!! 

Så er det ikke det rette sted man arbejder!!!! 

Hvis hverken lederen eller kollegaerne behandler dig ordentligt, så skal du få fat i din fagforening i morgen, og det skal du virkelig. 

Og så fortæller du dem det hele, med hvordan du er blevet behandlet og kontaktet under din sygdom og hvordan kollegaerne detaljeret udnytter dig!!!!! Og så skrider fagforeningen ind, og du har intet at frygte eller være bange for. 

Du skal fandme ikke lade den arbejdsplads slippe så billigt, lov mig det!!!!!!! 

Lederen lige nu er en stedfortræder for den leder der var for en uge siden (efterløn) så derfor kender jeg slet ikke lederen..

Jeg tror ikke hun kender til deres opførsel, jeg har ikke sagt noget om det til nogen. 

Jeg har ikke booket møde, men jeg regner med at jeg ringer til fagforeningen i morgen og hører hvordan jeg skal forholde mig.

Jeg skal gøre hvad jeg kan, men åh, det er sgu bare så hårdt, har haft en sag på et tidspunkt fordi jeg blev fyret efter én dags sygdom af en lortechef og det trak ud i halvandet år

Anmeld

10. juli 2014

EnGodMor

Muhmi skriver:

Hold da op... Sidder sgu helt og tuder nu... Jeg vidste slet ikke at jeg var så skide svag Jeg er altid blevet behandlet sådan her de steder jeg har arbejdet og ikke bare inde for det her fag... Fuck mand det er først gået op for mig nu, jeg har siddet og læst det igennem jeg har skrevet tre gange og jeg bliver mere og mere forarget over mig selv at jeg ikke siger noget!!!!

Men som sagt, så er der SÅ mange ting jeg gerne vil sige til dem og jeg er virkelig bange for at jeg sprænger i stykker overfor dem og råber og skriger hvis der først går hul på bylden, det er derfor jeg bliver ved med at holde mig kæft...... PUHA!!!!

Jeg har snakket med min mor(assistent)  om det her til aften og hun anbefalede mig (STÆRKT) at snakke med ledelsen og fagforening i morgen, så det har jeg bestemt tænkt mig at gøre.... Tusind tak for jeres svar... De hjælper mig til at indse hvor meget jeg egentlig bliver trådt på.....

Du skal bare tage hul bylden, om du så får jorden til at lette eller der kommer ild ud af dine øjne, så er det bare det der sker!!!!!

Du skal som sagt ikke rende og finde dig i alt, fordi du er bange for at blive fyret. 

Fuck det hvis de fyrer dig, det vigtigste er at du har det godt og er glad for at komme og gå på arbejde. 

Så i morgen snakker du med fagforeningen og lederen/ledelsen og derefter så passer du dine borgere og så siger du kort og kontant fra hvis de der to møg tøser beder om hjælp. 

Vis dem at du bestemt har stærke ben i næsen!!!!!!

Anmeld

10. juli 2014

Jj1709

Muhmi skriver:

Er meget enig i det du skriver, jeg får IKKE sagt fra, først fordi jeg ikke har noget imod at arbejde når jeg ER på arbejde, men dernæst også fordi jeg frygter en fyreseddel....

Du passer dit arbejde, men skal ikke passe de andres oveni, så at du siger fra er ikke grund nok til at fyre dig, Så længe du selvfølgelig sørger for dine opgaver er iorden...  Man skal ikke finde sig i alt, heller ikke som afløser.. Om ikke andet så hiv fagforeningen ind over 

Anmeld

10. juli 2014

Muhmi

EnGodMor skriver:

Du skal bare tage hul bylden, om du så får jorden til at lette eller der kommer ild ud af dine øjne, så er det bare det der sker!!!!!

Du skal som sagt ikke rende og finde dig i alt, fordi du er bange for at blive fyret. 

Fuck det hvis de fyrer dig, det vigtigste er at du har det godt og er glad for at komme og gå på arbejde. 

Så i morgen snakker du med fagforeningen og lederen/ledelsen og derefter så passer du dine borgere og så siger du kort og kontant fra hvis de der to møg tøser beder om hjælp. 

Vis dem at du bestemt har stærke ben i næsen!!!!!!

Jeg skal heldigvis IKKE på arbejde i morgen... Så tror jeg slet ikke jeg var mødt op jeg har det så dårligt efter den her dag at jeg er bange for jeg sprænger næste gang der er nogen der siger noget til mig

Anmeld

10. juli 2014

EnGodMor

Muhmi skriver:

Lederen lige nu er en stedfortræder for den leder der var for en uge siden (efterløn) så derfor kender jeg slet ikke lederen..

Jeg tror ikke hun kender til deres opførsel, jeg har ikke sagt noget om det til nogen. 

Jeg har ikke booket møde, men jeg regner med at jeg ringer til fagforeningen i morgen og hører hvordan jeg skal forholde mig.

Jeg skal gøre hvad jeg kan, men åh, det er sgu bare så hårdt, har haft en sag på et tidspunkt fordi jeg blev fyret efter én dags sygdom af en lortechef og det trak ud i halvandet år

Kan godt se det ville være noget skidt at de fyrede dig, hvis i kun har din indtægt, men de må hellere fyre dig, end at du har psykisk ned, for det fortjener du sgu ikke. 

Men ja super god ide at høre fagforeningen Hvordan du skal forholde dig. 

Og så gå til lederen/stedfortræderne dig fortalt om dine to arbejds kollegaer. 

Du har dit fuldstændig på det rene.

Anmeld

10. juli 2014

Muhmi

Jj1709 skriver:

Du passer dit arbejde, men skal ikke passe de andres oveni, så at du siger fra er ikke grund nok til at fyre dig, Så længe du selvfølgelig sørger for dine opgaver er iorden...  Man skal ikke finde sig i alt, heller ikke som afløser.. Om ikke andet så hiv fagforeningen ind over 

Jeg har bare enormt svært ved at se hvornår det er ok at sige fra, de er jo som sådan mine "overordnede" så derfor kan jeg virkelig ikke skelne hvor den linje er hvor mine opgaver slutter og deres starter....

Anmeld

10. juli 2014

Benjamins'mor

Puha, hvis det var mig var jeg tændt fuldstændigt af.
Og selvfølgelig skal Man ikke diskutere foran borgeren men jeg havde sagt noget i stil med "det er din borger, jeg skulle kun hjælpe". Jeg ville heller ikke have et problem med at gøre nogen ting for andre, men man skal ikke finde sig i alt, de gør jo tydeligvis ikke noget som helst selv. Hvor gamle er de lige? De lyder som de piger jeg gik i klasse med i 7.
Kram til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.