EnGodMor skriver:
Hold nu fast
Det der er bare langt fra iorden!!!!!
Men håber det er okay med nogle spørgsmål
Hvad siger lederen til a og b? Bliver det bare accepterede af lederen at de to møg kællinger behandler andre ansatte sådan?
Har du booket et møde med lederen, og fortalte om de dårlige oplevelser og behandlinger du sådan jævnligt får?
Og ingen fortjener sådanne behandling som du har fået på bare en dag, jeg var stjernet fuldkommen ud, og så ville jeg ellers skide på om jeg var blevet fyret nu eller på længere sigt.
Der er så mange andre steder hvor der er godt arbejdsmiljø og gode kollegaer, så du skal bestemt ikke ofre dig der hvor du er nu, for at håbe på at få fast job osv.
Det sted hvor du er nu fortjener dig overhovedet ikke!!!!!!
Ingen skal udnyttes, være kaste bold eller behandles så dårligt, at de går ked af det hjem fra arbejde!!!!
Så er det ikke det rette sted man arbejder!!!!
Hvis hverken lederen eller kollegaerne behandler dig ordentligt, så skal du få fat i din fagforening i morgen, og det skal du virkelig.
Og så fortæller du dem det hele, med hvordan du er blevet behandlet og kontaktet under din sygdom og hvordan kollegaerne detaljeret udnytter dig!!!!! Og så skrider fagforeningen ind, og du har intet at frygte eller være bange for.
Du skal fandme ikke lade den arbejdsplads slippe så billigt, lov mig det!!!!!!!
Lederen lige nu er en stedfortræder for den leder der var for en uge siden (efterløn) så derfor kender jeg slet ikke lederen..
Jeg tror ikke hun kender til deres opførsel, jeg har ikke sagt noget om det til nogen.
Jeg har ikke booket møde, men jeg regner med at jeg ringer til fagforeningen i morgen og hører hvordan jeg skal forholde mig.
Jeg skal gøre hvad jeg kan, men åh, det er sgu bare så hårdt, har haft en sag på et tidspunkt fordi jeg blev fyret efter én dags sygdom af en lortechef og det trak ud i halvandet år