Navne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2009

Nanna1985

Saped90 skriver:

William er det navn min kæreste gerne vil have.. Jeg synes bare at der er SÅÅ mange drenge der hedder William i dag.. Hmm..  Men jeg synes også at det er et rigtig flot navn..

Mercedes er også et flot navn - og anderledes!  

Ja det er rigtig nok..

Vi er os til alle de der speciele navne, som næsten ingen hedder..

Der er kun 40 personer der hedder Fia og der kun 52 der hedder Mercedes, to super smukke navne, synes vi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

TbCp

Nu er jeg godt nok ikke gravid, men elsker de her tråde med navne Man kan jo altid få lidt inspiration til den næste

De pigenavne vi havde oppe at vende var (mest fra min side) Hannah, Olivia og Sofia.
Vi snakkede lidt om Silke men det kom an på hvordan hun så ud.
Til sidst foreslog min mand Liva, som jo ligger rimlig tæt på Olivia, så det blev det.

Af drengenavne kunne vi kun blive enige om Albert eller Linus.

Vi snakker ind imellem om navne til vores næste barn (langt ud i fremtiden)
Jeg vil rigtig gerne have, hvis det bliver en pige, at hun får et kort let navn ligesom Liva, så min mand har foreslået Iben,
Af drengenavne siger jeg Linus eller Calvin og min mand stemmer for Håkon som jeg godt nok ikke er vild med.

Godt der er længe til vi skal have den næste

Anmeld

15. august 2009

FruPudderkvast

TbCp skriver:

Nu er jeg godt nok ikke gravid, men elsker de her tråde med navne Man kan jo altid få lidt inspiration til den næste

De pigenavne vi havde oppe at vende var (mest fra min side) Hannah, Olivia og Sofia.
Vi snakkede lidt om Silke men det kom an på hvordan hun så ud.
Til sidst foreslog min mand Liva, som jo ligger rimlig tæt på Olivia, så det blev det.

Af drengenavne kunne vi kun blive enige om Albert eller Linus.

Vi snakker ind imellem om navne til vores næste barn (langt ud i fremtiden)
Jeg vil rigtig gerne have, hvis det bliver en pige, at hun får et kort let navn ligesom Liva, så min mand har foreslået Iben,
Af drengenavne siger jeg Linus eller Calvin og min mand stemmer for Håkon som jeg godt nok ikke er vild med.

Godt der er længe til vi skal have den næste

Jeg er også helt vild med Liva, men min storesøster har "taget" navnet hvis hun skulle få en pige næste gang  Så det er hendes..

Linus synes jeg er rigtig sødt - også sammen med Liva..

Det er sgu svært at blive enige om.. Der har enlige mødre altså en fordel

Anmeld

15. august 2009

TbCp

Jeg er også helt vild med Liva, men min storesøster har "taget" navnet hvis hun skulle få en pige næste gang  Så det er hendes..

Linus synes jeg er rigtig sødt - også sammen med Liva..

Det er sgu svært at blive enige om.. Der har enlige mødre altså en fordel

Ja jeg synes nemlig også at Liva og Linus vil være rigtig sødt.
Og så tror jeg næsten manden kan overtales.... han er linux nørd.... Linux er "opfundet" af Linus Torvalds

Anmeld

15. august 2009

FruPudderkvast

TbCp skriver:

Ja jeg synes nemlig også at Liva og Linus vil være rigtig sødt.
Og så tror jeg næsten manden kan overtales.... han er linux nørd.... Linux er "opfundet" af Linus Torvalds

Haha.. Smart tænkt, smart tænkt! 

Anmeld

15. august 2009

4kløver

Her kommer hun til at hedde Xenia  Vi havde for sjovt aftalt  at jeg måtte bestemme pige og han dreng.. så vis han var blevet en dreng skulle han hedde Loke
Mine to tøser hedder Yasmin og Zindy så jeg syndes at Xenia ville passe ind

Anmeld

15. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Niklas rykker sjovt nok for Valdemar   Og jeg er vild med Linus, Villads, m.m.

Vi er dog enige om Emma og nu er navnet Synnøve dukket op...

Anmeld

15. august 2009

Smukkert

Jeg tror min søn skal hedde Noah ... Boie Hansen. Faren kunne ikke lide det i starten, men han har vænnet sig til det nu.
Der er vildt mange der hedder det, men det er jeg lidt ligeglad med, for jeg kan også godt lide Mikkel og Malthe - og det er også super populære navne.

Dog vil jeg se ham før jeg beslutter mig.
Jeg tror det bliver en dreng med brune øjne og blond hår, da jeg har brune øjne og var lyshåret som lille - samt faren ER blondt.. Og hvis det er tilfældet, så er det da en lille Noah , men det får jeg at se. Dog bliver de fleste født med blå øjne, hvor de skifter over, men man kan vel ane det lidt *S*.

Anmeld

15. august 2009

Pani

Vi ved ikke om det bliver en dreng eller en pige. Men vi har snakket om hvis det bliver en dreng skal han hedde Oliver og hvis det bliver en pige skal hun hedde Ghita.

Pani 31+2

Anmeld

15. august 2009

prettybutterfly

Saped90 skriver:

Hej alle gravide tøser

Jeg kom til at tænke på om I har fundet navn til jeres ufødte barn?
Det kunne være meget sjovt at høre hvad I har fundet ud af  - og måske få lidt inspiration

Vi ved at vi skal have en dreng og her går snakken på William, Villads og Phillip, men vi kan ikke rigtig blive enige

Lad mig høre hvad I har fundet på..

Sarah 24 + 5

Hej Sarah, jeg syntes næsten det er UMULIGT med navne. For uanset hvilket ideer man lufter for venner, familie, kollegaer oplever jeg gang på gang "NAAAAJ DET KAN DU IKKE MENE!!!!!" og det er altså ganske almindelige navne vi har overvejet så jeg forstår ikke den kraftige reaktion. Jeg kan vildt godt lide Bianca, Savannah, Hannah, Simone, Malou nu da jeg ved jeg venter en pige. (Men det tør jeg snart ik fortælle nogen længere.....!)

Er helt vild med Alex og Esben som drengenavne men kan også vildt godt lide specielt Phillip som du selv nævner!

Men er altså selv i vidrede fordi jeg har mødt så meget negativitet ang navn. Er der andre der også har det eller er jeg bare uheldig eller hvad???

Kh Mona

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.