Navne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.871 visninger
53 svar
0 synes godt om
15. august 2009

FruPudderkvast

Hej alle gravide tøser

Jeg kom til at tænke på om I har fundet navn til jeres ufødte barn?
Det kunne være meget sjovt at høre hvad I har fundet ud af  - og måske få lidt inspiration

Vi ved at vi skal have en dreng og her går snakken på William, Villads og Phillip, men vi kan ikke rigtig blive enige

Lad mig høre hvad I har fundet på..

Sarah 24 + 5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

Sara.

Jamen det er da nogle fine navne i står og vakler mellem

Jeg er meget lidt gravid og min mand vil ikke vide kønnet før fødslen.... Vi har i forvejen en pige der hedder Lærke. Meeeen indtil videre kan jeg godt li navnene:

Pigenavne: Vibe, Johanne, Mia, Silje

Drengenavne: jeg er helt vild med Loui ellers Anton, Clement

....der kommer sikkert flere til..... min mand syntes dog slet slet ikke om Clement så det bliver det nok ikke

Sara

Anmeld

15. august 2009

FruPudderkvast

lærkes_mor skriver:

Jamen det er da nogle fine navne i står og vakler mellem

Jeg er meget lidt gravid og min mand vil ikke vide kønnet før fødslen.... Vi har i forvejen en pige der hedder Lærke. Meeeen indtil videre kan jeg godt li navnene:

Pigenavne: Vibe, Johanne, Mia, Silje

Drengenavne: jeg er helt vild med Loui ellers Anton, Clement

....der kommer sikkert flere til..... min mand syntes dog slet slet ikke om Clement så det bliver det nok ikke

Sara

Jamen, tillykke med graviditeten  
Det er da også nogle rigtig søde navne I har.. Særligt er jeg vild med Silje og Anton..
Lyder også rigtig sødt sammen med Lærke

Anmeld

15. august 2009

MorTilGustav

Saped90 skriver:

Hej alle gravide tøser

Det kunne være meget sjovt at høre hvad I har fundet ud af  - og måske få lidt inspiration

Vi ved at vi skal have en dreng og her går snakken på William, Villads og Phillip, men vi kan ikke rigtig blive enige

Sarah 24 + 5

Hejsa!
Jeg venter mig også en lille mand og jeg har altid elsket navnene
Jonathan
Sebastian
og
Benjamin
..

Jeg vil gerne give ham et navn der ikke er alt for udbredt, og da Sebastian ligger nr 11 udelukkede jeg det navn.. Benjamin ligger nr 29 og betyder vist "lillebror" (dette er mit første barn og man ved jo ikke om der kommer flere..) så den røg også..
Senere er jeg blevet vild med Gustav men det er helt oppe som nr 17 på listen  
Kan det forresten passe at man ikke må bruge navnet Lucifer? Har ikke fundet det i de to navnebøger jeg har kigget igennem...
Er også faldet for Elijah, men det skal udtales på en bestemt måde før det lyder rigtig flot og det kunne folk have problemer med... Adrian har også været oppe og vende..
Men altså.. Har hele tiden haft Jonathan øverst på min favoritliste og det ligger "kun" nr 34 på popularitetslisten for tiden.. Så er ret sikker på at det er det det bliver

Anmeld

15. august 2009

siw84

vi har kun snakket drengenavne... pigenavne kan vi ikke rigtig finde.. så vi er blevet enige om at det tager vi først hvis det er en pige vi får

men vi har 2 navne til hvis det blir en dreng: sebastian og micah

siw 12+0

Anmeld

15. august 2009

Nanna1985

Saped90 skriver:

Hej alle gravide tøser

Sarah 24 + 5

Jeg synes at navnet William er floot

Anmeld

15. august 2009

Nanna1985

Inden vi fik kønnet af vide, havde vi aftalt at manden skulle bestemme drengenavnet og jeg pigenavnet:

Manden havde to navne: Bastian & Tino.. Manden pressede på med pige navnet og blev ved med at sige Mercedes

Jeg Havde: Malou & Celina..

Vi fik af vide i uge 35, at vi ventede endnu en smuk prinsesse pige mere og jeg sagde at hvis vores datter Fia kunne udtale navnet Mercedes, så måtte vores prinsesse pige godt hedde det  Det kunne Fia FIIIINT sige, så nu skal lillesøster hedde Mercedes

Anmeld

15. august 2009

FruPudderkvast

Cecilia84 skriver:

Hejsa!
Jeg venter mig også en lille mand og jeg har altid elsket navnene
Jonathan
Sebastian
og
Benjamin
..

Jeg vil gerne give ham et navn der ikke er alt for udbredt, og da Sebastian ligger nr 11 udelukkede jeg det navn.. Benjamin ligger nr 29 og betyder vist "lillebror" (dette er mit første barn og man ved jo ikke om der kommer flere..) så den røg også..
Senere er jeg blevet vild med Gustav men det er helt oppe som nr 17 på listen  
Kan det forresten passe at man ikke må bruge navnet Lucifer? Har ikke fundet det i de to navnebøger jeg har kigget igennem...
Er også faldet for Elijah, men det skal udtales på en bestemt måde før det lyder rigtig flot og det kunne folk have problemer med... Adrian har også været oppe og vende..
Men altså.. Har hele tiden haft Jonathan øverst på min favoritliste og det ligger "kun" nr 34 på popularitetslisten for tiden.. Så er ret sikker på at det er det det bliver

Fine navne - og sjov "udelukkelsesmetode"

Jeg tror måske godt at der kan være noget om at man ikke må kalde barnet Lucifer, da det ikke giver de mest positive tanker..
Men ved det faktisk ikke..

Jonathan er også rigtig fint, synes jeg..

Anmeld

15. august 2009

FruPudderkvast

Nanna1985 skriver:

Jeg synes at navnet William er floot

William er det navn min kæreste gerne vil have.. Jeg synes bare at der er SÅÅ mange drenge der hedder William i dag.. Hmm..  Men jeg synes også at det er et rigtig flot navn..

Mercedes er også et flot navn - og anderledes!  

Anmeld

15. august 2009

FruPudderkvast

siw25 skriver:

vi har kun snakket drengenavne... pigenavne kan vi ikke rigtig finde.. så vi er blevet enige om at det tager vi først hvis det er en pige vi får

men vi har 2 navne til hvis det blir en dreng: sebastian og micah

siw 12+0

I like Micah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.