Højt hcg tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2014

M&J87

anjo01 skriver:

Jeg oplevede at min graviditet gik til grunde sidste mandag. Om tirsdagen var mit hcg tal 125. Var oppe og få taget Blodprøver igår, og der var det 950. Synes det er vildt frustrerende! Pletbløder og har spændte bryster. 

Andre er der har prøvet dette?

Såvidt jeg ved skal hcg tal fordoble sig dagligt, og det lyder til at dit ikke har gjort det, hvilket ikke er lovende, da tallet på 950 ikke er særligt højt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

anjo01

M&J87 skriver:

Såvidt jeg ved skal hcg tal fordoble sig dagligt, og det lyder til at dit ikke har gjort det, hvilket ikke er lovende, da tallet på 950 ikke er særligt højt.

Synes nu det er ret højt taget i betragtning af hvad det var i sidste uge? Havde egentlig forventet at det ville være faldet fremfor at stige....

Anmeld

2. juli 2014

M&J87

anjo01 skriver:

Synes nu det er ret højt taget i betragtning af hvad det var i sidste uge? Havde egentlig forventet at det ville være faldet fremfor at stige....

Men jeg krydser for at din lille spire holder fast <3

Men jeg har hørt at det fordobles dagligt, men det kan være jeg tager fejl.

Anmeld

2. juli 2014

anjo01

M&J87 skriver:

Men jeg krydser for at din lille spire holder fast <3

Men jeg har hørt at det fordobles dagligt, men det kan være jeg tager fejl.

Nej det har jeg også hørt. Synes bare det er hårdt at skulle gå og vente. Havde egentlg troet jeg kunne få en udskrabning idag... 

Glemte at spørge lægen om det er okay at have sex - ved du det? Pletbløder på papir - lægen kaldte det bronzefarvet

Anmeld

3. juli 2014

anjo01

Har fået rykket min tid til tirsdag formiddag - og Blodprøve ved egen læge mandag. Hvis man skal have en udskrabning er der så nogen der ved hvor lang tid der skal gå før man må flyve? Og bade? Vi har bestilt en ferie til D. 29 juli, og det vil simpelthen få bægret til at flyde over hvis jeg ikke kan komme afsted. Har haft nogle rigtig hårde uger og den ferie er mit lyspunkt, det eneste jeg ser frem til..... 

Anmeld

3. juli 2014

Camillaal

anjo01 skriver:

Har fået rykket min tid til tirsdag formiddag - og Blodprøve ved egen læge mandag. Hvis man skal have en udskrabning er der så nogen der ved hvor lang tid der skal gå før man må flyve? Og bade? Vi har bestilt en ferie til D. 29 juli, og det vil simpelthen få bægret til at flyde over hvis jeg ikke kan komme afsted. Har haft nogle rigtig hårde uger og den ferie er mit lyspunkt, det eneste jeg ser frem til..... 

Hej med dig, 

Håber på det bedste for dig! Husk på, at hvis den er gået i sig selv, så er der en grund til det - så ville den ikke være rask når den kom ud og var stor.. Nu ved du, at i kan sammen!  

Jeg fik foretaget en kirurgisk abort sidste fredag. Det var en fin oplevelse selve operationen. Du må være aktiv så snart du føler dig klar til det. Jeg var selv på arbejde to dage efter, hvilket var en dårlig ide, men fysisk var det ikke noget problem. Det er hårdt psykisk! hold da op! Men du må bade under alm. bruser med det samme og i karbad, svømmehal og havvand når du er holdt op med at bløde grundet fare for infektion. Jeg bløder desværre stadig selvom det snart er 2 uger siden..  Operationen foregår forøvrigt i fuld narkose, fastende for mad fra aftenen før og for drikke 2 timer før. 

Held og lykke med det hele! 

Anmeld

8. juli 2014

anjo01

Så fik jeg taget Blodprøver ved egen læge igår, og var på Kolding gyn amp idag. Mit tal er steget til 4800 på 7 dage. De er ikke sikker på om de kan se noget  Og det mærkes ikke som en graviditet udenfor livmoderen, da jeg ikke har smerter når de trykker på den. Fik derfor taget Blodprøver i Kolding idag for at se om tallet er steget siden igår, eller om det er toppet. Det får jeg så svar på imorgen. Hvis det er steget skal jeg have eb kikkertundersøgelse. Synes det er utrolig frustrerende ikke at vide hvad der sker med ens krop..... 

Anmeld

8. juli 2014

asphodel

anjo01 skriver:

Så fik jeg taget Blodprøver ved egen læge igår, og var på Kolding gyn amp idag. Mit tal er steget til 4800 på 7 dage. De er ikke sikker på om de kan se noget  Og det mærkes ikke som en graviditet udenfor livmoderen, da jeg ikke har smerter når de trykker på den. Fik derfor taget Blodprøver i Kolding idag for at se om tallet er steget siden igår, eller om det er toppet. Det får jeg så svar på imorgen. Hvis det er steget skal jeg have eb kikkertundersøgelse. Synes det er utrolig frustrerende ikke at vide hvad der sker med ens krop..... 

Det kan jeg godt forstå! Jeg håber at du snart får en afklaring på det hele, så du kan finde ud af hvor du står og kan komme videre. Det er GODT nok lang tid at skulle gå i uvished.   

Anmeld

8. juli 2014

anjo01

Lægen ringede allerede idag! Skal have en kikkertundersøgelse imorgen og evt opereres hvis de finder noget. Hun sagde at hun tror ser ka sidde noget på tarmen. Hcg stiger stadig, men ikke nok til graviditet i livmoderen. Jeg er så drænet for energi!

Anmeld

8. juli 2014

Snevejr84

Håber det hele kommer til at gå godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.