anjo01 skriver:
Har fået rykket min tid til tirsdag formiddag - og Blodprøve ved egen læge mandag. Hvis man skal have en udskrabning er der så nogen der ved hvor lang tid der skal gå før man må flyve? Og bade? Vi har bestilt en ferie til D. 29 juli, og det vil simpelthen få bægret til at flyde over hvis jeg ikke kan komme afsted. Har haft nogle rigtig hårde uger og den ferie er mit lyspunkt, det eneste jeg ser frem til..... 
Hej med dig,
Håber på det bedste for dig! Husk på, at hvis den er gået i sig selv, så er der en grund til det - så ville den ikke være rask når den kom ud og var stor.. Nu ved du, at i kan sammen!
Jeg fik foretaget en kirurgisk abort sidste fredag. Det var en fin oplevelse selve operationen. Du må være aktiv så snart du føler dig klar til det. Jeg var selv på arbejde to dage efter, hvilket var en dårlig ide, men fysisk var det ikke noget problem. Det er hårdt psykisk! hold da op! Men du må bade under alm. bruser med det samme og i karbad, svømmehal og havvand når du er holdt op med at bløde grundet fare for infektion. Jeg bløder desværre stadig selvom det snart er 2 uger siden..
Operationen foregår forøvrigt i fuld narkose, fastende for mad fra aftenen før og for drikke 2 timer før. 
Held og lykke med det hele! 
Anmeld